بازدید 3214

دستگیری زورگیران افغان در کهریزک

کد خبر: ۷۵۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ 02 December 2017

رئیس کلانتری 170 کهریزک از دستگیری دو سارق که با استفاده از موتورسیکلت بدون پلاک اقدام به زورگیری از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ رضا شبی‌پور در گفت وگو با ایسنا، دراین باره گفت: با توجه به افزایش سرقت به عنف و زورگیری در سطح حوزه، به منظور جلوگیری از وقوع جرایم احتمالی، تعداد گشت‌های انتظامی‌افزایش داده شد ک در پی آن ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدده غرب کهریزک متوجه رفتار مشکوک راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک شدند.

وی با اشاره به تحت نظر گرفتن متهمان، ادامه‌داد: متهمان که سوار بر موتورسیکلت موصوف در حال تردد با سرعت پایین بودند به محض مشاهده گشت انتظامی‌کلانتری با سرعت بالایی از محل متواری و توجهی به فرمان ایست پلیس نکردند.

شبی پور با بیان اینکه ماموران بلافاصله به تعقیب آنان پرداخته و موفق شدند پس از دقایقی تعقیب و گریز موتورسیکلت متهمان را متوقف و آنان را دستگیر کنند، گفت: متهمان از اتباع کشور افغانستان بودند و پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌دادند.

همچنین این افراد فاقد هر گونه مدارک هویتی و مالکیت موتورسیکلت بودند، پس از بازرسی بدنی به کلانتری منتقل شدند. رئیس کلانتری 170 کهریزک ادامه داد: در بازجویی‌های انجام شده سارقان به بزه اتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده ای برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست