بازدید 2834

آتش سوزی در انبار 3 هزار متری لوازم صنعتی

کد خبر: ۷۵۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 02 December 2017

 آتش نشانان مشهدی با دو ساعت عملیات نفس گیر شعله های بی رحم آتش در انبار سه هزار متری لوازم اداری و صنعتی را در خاموشی فرو بردند.

به گزارش خراسان، ساعت 1:50 بامداد روز گذشته، صدای زنگ تلفن 125 آتش نشانی به صدا درآمد و شهروندان از مشاهده شعله های سوزان آتش در بزرگراه شهید چراغچی خبر دادند. لحظاتی بعد، آژیر خودروهای آتش نشان به صدا درآمد و آتش نشانان با لباس های ضد حریق در سیاهی شب دل به آتش زدند. شعله ها از هر سو زبانه می کشید و منازل مسکونی و انبار چوب در معرض خطر قرار گرفته بودند.

هر لحظه کندی عملیات احتمال سرایت آتش به منازل مسکونی را قوت می بخشید بنابراین با صدور فرمانی از سوی مدیرعامل آتش نشانی مشهد، 29 خودروی عملیاتی از 19 ایستگاه به محل حادثه که انبار بزرگ لوازم اداری، صنعتی و خانگی بود اعزام شدند تا شعله های آتش را در مساحت سه هزار و 200 متری این انبار بزرگ مهار کنند. در این هنگام چهار دستگاه تانکر آبیاری شهرداری نیز برای پشتیبانی و تقویت نیروهای امدادی به محل حادثه رسیدند.

نفس ها در سینه آتش نشانان حبس شده بود و آب از شیلنگ های قطور فواره می زد. آتش نشانان از هر سو به زبانه های آتش بی رحم حمله ور می شدند تا دیگر مناطق در امان بمانند. عقربه های ساعت به 4:2 بامداد رسیده بود که دیگر از آتش خبری نبود و دود ناشی از اطفای شعله ها در آسمان شهر خودنمایی می کرد.

گزارش خراسان حاکی است این بار نیز آتش نشانان با از خودگذشتگی دو ساعته موفق شدند در حالی از بروز خسارت های بیشتر جلوگیری کنند که اهالی ساکن در آن منطقه نفس راحتی کشیدند و به منازل خود بازگشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست