بازدید 2745

فشاری که پرسپولیس پشت سرگذاشت:4برد درهرچهارروز!

کد خبر: ۷۵۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 16 December 2017

پرسپولیس از هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر هفدهم باید در هر چهار روز یک بازی انجام می داد که این موضوع فشار زیادی را به این تیم و بازیکنانش تحمیل کرد اما قرمزها از این آزمون پرفشار فعلا موفق بیرون آمده اند و با شکست نفت آبادان این دوره با موفقیت تمام خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در فصل قبل یکی، دو بازی عقب افتاده داشت و همین باعث شده بود تا بازی های این تیم با فشردگی زیادی مواجه شود. پرسپولیس در اولین بازی اش از مرحله پرفشار، به مصاف ذوب آهن رفت و این تیم را با سه گل در هم کوبید. این تیم در هفته پانزدهم هم باید به مصاف سپیدرود در رشت می رفت که این بازی روز چهارشنبه 15آذر برگزار شد و شاگردان برانکو با گل زیبای علیپور سه امتیاز خارج خانه را کسب کردند.

درواقع این بازی پنج روز بعد از بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن برگزار شد و این تیم باید 4روز بعد از بازی با سپیدرود ، بازی عقب افتاده اش در جام حذفی برابر بادران را برگزار می کرد که در این مسابقه هم دیروز موفق شد دو بر یک برنده شده و به مرحله یکچهارم نهایی جام حذفی برسد. قبل از همه اینها شاگردان برانکو بازی عقب افتاده شان در لیگ برتر را برابر نفت آبادان با برد پشت سر گذاشتند تا فاصله مطمئن هفت امتیازی نسبت به رقبا در لیگ برتر ایجاد کنند. حالا سه شنبه همین هفته بار دیگر بازی با آبادانی ها در آزادی و این بار در جام حذفی تکرار می شود تا در صورت پیروزی در این دیدار تعیین کننده، پرسپولیس در یک دوره پرفشار تقریبا در هر دو جام داخلی به وضعیت مطلوبی رسیده باشد و وارد چهار تیم نهایی جام حذفی هم بشود، جامی که فتح آن امسال برای برانکو مهم شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی