بازدید 29054
بررسی سناریوهای رئیس‌جمهور سابق و یارانش؛

احمدی‌نژادی‌ها به جای پاسخگویی می‌خواهند اتهاماتشان به حاشیه برود! + تصویر سند مشکوک

این در حالی است که از بین افراد یاد شده و مورد اشاره «حمید بقایی»، حجت الاسلام «غلامرضا مصباحی مقدم»، سخنگوی جامعه روحانیت و همچنین حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» سخنان مطرح توسط معاون اجرایی دولت دهم را تکذیب کرده و آن را ادعای دروغ خوانده اند. به نظر می رسد، سناریوی احمدی نژاد و یارانش پس از تلاش برای بدنام کردن قوه قضائیه، بیان سخنان و اتهاماتی برای زیر سؤال بردن مسئولان بخش های مختلف نظام باشد!
کد خبر: ۷۵۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 28 November 2017

چندی پیش، دو تن از نمایندگان مجلس یعنی «نادر قاضی پور» و «محمد علی پور مختار»، جزئیاتی از مسائل و پرونده اتهامات مالی «حمید بقایی» را مطرح کردند و به دنبال آن نیز «کاظم پالیزدار» دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز سخنان قاضی پور در خصوص اتهامات مالی بقایی را تأیید نمود. در این میان، بقایی نیز تنها پاسخی که به این موضوعات داد، این بود که «فرزند خلف پدرتان نیستید، اگر ظرف مدت 24 ساعت مدارک این موضوعات را ارائه نکنید»؛ مسأله ای که قطعا پاسخ مناسبی با آنچه گفته شده، نمی تواند باشد.

به گزارش «تابناک»؛ این روزها پس از مسائلی که احمدی نژاد و یارانش علیه قوه قضائیه مطرح می کنند، کم کم پاسخ هایی از سوی مسئولان عالی دستگاه قضایی به سخنان این طیف داده می شود؛ اما در حقیقت آنچه از جزئیات این پرونده ها و تلاش احمدی نژاد و یارانش می توان برداشت کرد، این است که آنها تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا موضوع را به حاشیه ببرند و اذهان را از اصل تخلفات و لزوم پاسخگویی به آن تا جای ممکن پرت کنند.

احمدی‌نژادی‌ها به جای پاسخگویی می‌خواهند اتهامات‌شان به حاشیه برود!

برای نمونه در یک مورد از اتهامات مالی که پیرامون پرونده «حمید بقایی» مطرح شده، نماینده مردم ارومیه در مجلس گفته که «آقایان احمدی‌نژاد، مشایی، بقایی، رحیمی، موسوی خانه ایرانیان را در خارج ازکشور تأسیس کرده بودند و آقای شریف‌زادگان رئیس هیأت مدیره، حمیدرضا شاکری نیا، احسان آریامحمد، محمدعلی ابراهیم و میثم طاهری نیز در این مؤسسه حضور داشتند، تصرف دیگر مربوط به پرونده آقای بقایی در این رابطه است که ۳۰۰ میلیارد تومان مربوط به خانه ایرانیان برداشت شده است به نحوی که از بیت‌المال به حساب خانه ایرانیان پول واریز کرده بودند.»

«نادر قاضی پور» در خصوص پرونده بقایی، معاون رئیس جمهور دولت دهم عنوان کرده که «قسمت مالی پرونده مربوط به آقای بقایی به دادگاه رفته است. مسائل امنیتی، سیاسی، خانوادگی و ... مربوط به پرونده بقایی همچنان مفتوح است.

به استناد ماده ۳۶۶، ۱۲ تا ۱۳ مورد دیگر درباره پرونده آقای بقایی اتهام مطرح است که تنها موارد مربوط به تخلفات مالی به دادگاه ارجاع داده شده که می‌توان به اختلاس ۱۶ میلیارد تومانی دانشگاه اشاره کرد که این میزان پول در روز تحلیف ریاست جمهوری دوره یازدهم بر اساس گزارش دیوان محاسبات از بودجه دولتی برداشت شده است.»

وی ادامه داد: «اختلاس بعدی آقای بقایی در رابطه با تحویل ۳ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۵۰۰ یورو و همچنین ۵۹۰ هزار دلار از بیت‌المال که این میزان پول را در سال ۱۳۹۲ به آنان داده شد تا در اجلاس سران کشورهای اسلامی، هزینه شود، اما این میزان هزینه نشده است. همچنین در منزل آقای بقایی ۷۰۳ سکه تمام بهار آزادی، ۱۸۴۲ نیم سکه، ۱۵ سکه دو و نیم، مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وجه نقد،۴۵۴ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال از پول نهاد ریاست جمهوری موجود بود و می گفتند می خواستم پس از بهبود ارتباطمان با دولت آقای روحانی پول‌ها را بازگردانیم این در حالی است که این مبلغ جزو بیت‌المال محسوب می‌شد.»

قاضی پور در ادامه تصریح کرده، «زمانی که آقای بقایی در سازمان میراث فرهنگی مسئولیت داشتند چندین شرکت با نام‌های توسعه فناوری اطلاعات، میراث آریا، بهار سرزمین من، تور گردشگری ایران، کانون جهانگردی اتومبیل رانی ایران تأسیس و با شرکت‌هایی که خود و اطرافیانشان اعضای آن بودند، به مبلغ ۵۱۲ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۹۷۳ تومان قرارداد صوری تنظیم کردند و از عموزاده و خاله زاده و اقوام در این شرکت‌ها به عنوان کارمند بهره گرفتند و پول‌های مذکور برداشت شده است.

همچنین ۱۰ میلیارد تومان دیگر نیز از بیت‌المال توسط تیم آقای بقایی برداشت شده است. از طرفی صندوقی به نام شهیدان رجایی و باهنر در نهاد ریاست جمهوری برای کارکنان تأسیس شده بود تا به کارکنان وام داده شود، آقای بقایی و ۱۵ تن از ارکان دولت از صندوق مذکور به عنوان وام ۳۰۰ میلیون تومان دریافت کردند و بر اساس گزارش دیوان محاسبات، آنها اعلام کردند به استناد موادی از برنامه چهارم توسعه مستضعف هستند و قادر به عودت پول‌ها نیستند و خزانه دولت پول‌ها را پرداخت کند. افرادی مانند خانم اکرم حسینی، مرتضی بقایی، مرضیه اویسی فیضی همسر مرتضی بقایی معاملات صوری انجام دادند و پول‌هایی برداشت کردند و در ۲/۹/۹۱ به عنوان مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران ۲۰ میلیارد تومان پول دادند و پس از ۲۶ روز صد میلیارد دیگر به آنها پرداخت شد.»

از طرف دیگر، «محمد علی پور مختار» رئیس اسبق کمیسیون اصل 90 و عضو فعلی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در مورد تخلفات احمدی نژاد و اطرافیانش به ویژه در مورد پرونده «حمید بقایی» یادآور شده «روشی که در این آقایان دیدیم این است که آنچه را منسوب به خودشان است، رد می کنند و خودشان را ذی‌حق می‌دانند، مخصوصا آقای بقایی. این آقایان باید پاسخ دهند که پول‌ها و ارتباطات کجا و به چه نحوی بوده؟»

وی عنوان کرده که «سفر خانوادگی به نیویورک برای چه بود؟ ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو و ۵۳۰ هزار دلار کنفرانس جنبش عدم تعهد کجاست؟ تکلیف برداشت ۱۶ میلیارد تومان از بیت‌المال و واریز آن به حساب شخصی چه شد؟ این آقایان به این سؤالات پاسخی ندادند. آقایان برای اقداماتی که انجام دادند پاسخی ندارند و فلسفه بافی می کنند تا اصل موضوع به فراموشی سپرده شود.»

چند روز پیش هم، «کاظم پالیزدار» دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی سخنان و اطلاعاتی که «نادر قاضی پور» از کشف پول و سکه در منزل «حمید بقایی» داده بود را تأیید کرد و آن را دقیق دانست.

پالیزدار گفته بود، «اطلاعات آقای قاضی‌پور مبنی بر اینکه در منزل آقای بقایی هنگام بازداشت 703 سکه تمام بهار آزادی، 1842 نیم سکه، 15 سکه دو و نیم، مبلغ 21 میلیارد و 175 میلیون و 300 هزار ریال وجه نقد،454 میلیون و 510 هزار ریال از پول نهاد ریاست جمهوری کشف شده بود. دقیق بوده است.»

همان طور که می دانید تاکنون هیچ پاسخی به این اتهامات داده نشده و در یک مورد از پاسخ ها هم که در مورد دریافت پول از یک نهاد انقلابی خوانده شده؛ «بقایی» به همراه «جزء خراسانی» که منکر دریافت چنین مبلغی از چنین نهادی هستند، عنوان می کنند که برای دریافت و پرداخت هرگونه پولی به فرض پرداخت باید رسیدی دریافت شود که چنین رسیدی وجود ندارد؛ موضوعی که مشابه آن اخیرا با جزئیات کاملا متفاوت و متناقض از سوی بقایی و کانال اطلاع رسانی احمدی نژادی ها منتشر و دنبال شده است؛ موضوعی که باز هم تلاشی برای به حاشیه بردن اصل ماجراست.

«حمید بقایی» به جای پاسخگویی به چگونگی و چرایی نگهداری حجم بالای پول و سکه در منزلش، مدعی پرداخت یک سکه! به برخی چهره ها و مسئولان آن هم به بهانه پاداش در زمان ریاست جمهوری «محمود احمدی نژاد» است؛ موضوعی که به فرض درستی آن، اصلا پاسخی به اتهامات مالی او نمی تواند باشد و اصلا با آنچه در پرونده وی عنوان شده قابل قیاس نیست. او مدعی شده که به بهانه برگزاری یک جلسه در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد پنج سکه به افرادی نظیر باهنر، حسین طائب، فیروزآبادی، عزیز جعفری، رئیسی، اژه ای، مصباحی مقدم ، سعید جلیلی و... پرداخت شده است!

این در حالی است که در یک سند که پیوست خبر مذکور شده و البته هیچ سربرگ و نشانی هم ندارد. عنوان شده مبلغ 9 سکه به 9 فردی که از آنها نام برده شده، اعطا شده است؛ یعنی هر یک از افراد مذکور یک سکه دریافت کرده اند. به نظر می رسد این طیف برای به حاشیه راندن اتهامات خود و برای فرار از پاسخگویی اگر هم قرار است مسائل و موضوعاتی را طرح کنند، لااقل در موردش همه جوانب را در نظر بگیرند، نه اینکه مدعی پرداخت 5 سکه به هر نفر بشوند و پس از آن سندی بدون سربرگ، مهر و امضا ارائه کنند که در آن قید شده باشد، به هر نفر یک سکه پرداخت شده است.

از طرفی وقتی آقایان مدعی می شوند در قبال هر مبلغ و پول دریافتی باید رسید اخذ شود، چطور می توان مدعی پرداخت سکه به افراد و مسئولان شد، اما هیچ رسیدی هم اخذ نکرد؟ هرچند اصل این موضوع هم تلاشی برای به حاشیه راندن مسائل اصلی و هم کاملا غیر مستند است.

این در حالی است که از بین افراد یاد شده و مورد اشاره «حمید بقایی» حجت الاسلام «غلامرضا مصباحی مقدم» سخنگوی جامعه روحانیت و همچنین حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» مطرح شده توسط معاون اجرایی دولت دهم را تکذیب کرده و آن را ادعای دروغ خوانده اند. همچنین دفتر فرمانده کل سپاه، سرلشکر «محمد علی جعفری» نیز این ادعا را مضحک و کذب محض دانسته و به نقل از معاونت حقوقی سپاه وعده شکایت و پیگیری این مسأله را داده است.

احمدی‌نژادی‌ها به جای پاسخگویی می‌خواهند اتهامات‌شان به حاشیه برود! + تصویر سند مشکوک

سند مخدوش و مشکوکی که بدون داشتن هرگونه سربرگ یا اخذ امضا از گیرندگان سکه های ادعایی منتشر شده و بر خلاف سخنان «حمید بقایی» که عنوان کرده هر نفر 5 سکه دریافت کرده، در آن عنوان شده یک سکه به هر نفر اهدا شده است!

به نظر می رسد سناریوی احمدی نژاد و یارانش پس از تلاش برای بدنام کردن قوه قضائیه، بیان سخنان و اتهاماتی برای زیر سؤال بردن مسئولان بخش های مختلف نظام باشد؛ هرچند در اولین گام برای فضا سازی در این زمینه سندی مخدوش و مغایر با آنچه بقایی ادعا کرده را منتشر کرده اند!

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰۸
عجب بخور بخوری بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
نه كه الان نيست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
هنوز هم است ولی 4 سال بعد عیان می شود
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
البته نویسنده یادش رفت وسط دعوا این کوچه بگوید برادر فلانی هم از کوچه بالا همچنان بازداشت هست
ناشناس
| Armenia |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
دوست عزیز به تلاش تابناک جون توجه کن که تمام هم و غمش اینه که بجای قاضی در مورد بقایی حکمش را القا کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
وهمچنان ادامه دارد !!!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
آره مخصوصا کارت های صد هزارتومانی به خبرنگاران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
و هست
آقای بقایی نگفتند هر کدام ۵ سکه گفتند مجموعا پنج شش سکه داده شد یعنی اگر ۶ نفر حضور داشتند به هر نفر یک سکه موضوع اینه که بالاخره سکه داده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
اسامی ذکر شده آنقدر قدرتمند هستند که شاید نیاز به گرفتن رسید احساس نشده است.
ببخشید تابناک اگه من به شما تهمت بزنم، مثلا بگم سایت تابناک دزد است، آیا شما میتونی مدرک بیاری که دزد نیستی؟ یا من باید مدرک ارائه کنم که چرا شما دزد هستین؟ آقای بقایی باید چجوری به اتهاماتش پاسخ بده اگر مدرکی هست آقایون مدعی باید رو کنن ، یه چیز دیگه براتون بگم تاریخ پر از رخدادهایی هست که توش یه عده دست به دست هم دادن تا یه عده ای رو مورد ظلم قرار بدن ولی تهش مظلوم محبوب میشه و ظالم از یاد میره، به شما هم تبریک میگم که طرف ظالم رو گرفتین و با منطق ضعیف تر از منطق غار نشینیتون ادله و محکمه رو برعکس جلوه میدین!
احمدی نژادفرد با جراتی هست که در مقابل نهاد های فاسد کشور ایستاده و اینکه تا کنون بازداشت نشده به امید افشا گری های محمود خان حامی مستضعفین
خودكرده راتدبيرنيست
سلام
به نظر من کمی مشکوک می باشد یعنی این مدیران کشور چشم داشت به یک سکه داشته اند واقعا کشور ما دارد به کجا میرود .خود اقای احمدی نژاد خجالت نمی کشد این موارد را بیان میکند. البته پرواضح است که از این ادم چنین کاریهای بعید نیست ماند مناظره با مرحوم ایت.. هاشمی رفسنجانی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
چرا که نه.اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود.
اون کسانی که سال 88 رو در روی مردم ایستادند و از این آقا دفاع کردند حالا باید پاداش خودشان را دریافت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
با یک محاکمه غیر علنی هیچ چیز افشا نمیشود.
فکرنکنیداحمدی نژاد بی کس است ماهمه طرفداروحامی او هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
خدا بهت عقل بده ایشالله
اخه چند نفر به یک نفر. اخه این چه وضعشه از هزاران طرف دارند یه نفر که گلو ش هم گرفته تهمت و افترا می زنند. تخریب هم خدایی دارد یه طرف همه تریبونها یه طرف پای روی گلو.
این داستان ها هیچ دردی از کسی دوا نمی کنه. دادگاه رو علنی کنین تا همه متوجه بشن که چی به چیه. مردم حق دارن همه چیز رو بدونن.
بحث سر یک سکه و پنج سکه است الان؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر من هم گرفته بودم می گفتم دروغه . اینها که در مقابل خلاف های احمدی نژاد از ایشان دفاع می کردند چرا دفاع می کردند . گربه محض رضای خدا موش نمی گیرد . اگر نگرفته اند بیایند سوگند بخورند که سکه نگرفته اند .
یادتون رفته نظرتون بهش خیلی خیلی نزدیک بود ....... حالا بکشید ... خلایق هر چه لایق
اونایی که از این دارو دسته حمایت تمام قد کردن مرد باشن و از مردم عذر بخوان
این نشون دهنده اوج پاکدستیه !!...یعنی نهایتش 5 سکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تابناک اگر دستوری وارد این موضوع نشدی انصاف داشته باش و به عنوان یک رسانه بیطرف اظهارات هر دو طرف را درج کن نه مثل صدا و سیما فقط جوابیه طرف مقابل البته به نظر میاد که مجبور به درج این نوشته شده اید.
تابناک جان این جمله "مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال وجه نقد،۴۵۴ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال از پول نهاد ریاست جمهوری موجود بود" یعنی چه؟
21175300000 جدا از اون 454510000 است ؟ یا باهمه؟
خب سند اتهاماتو بیارید مردمم خیلی علاقه مند هستن ببینند که راست میگه کی نه
نیازی هم به گزارشات مغرضانه نیست
پاسخ ها
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
یعنی این وجه باید در حساب نهاد بوده باشد اما خارج از نهاد بوده
بخور بخوریه
وقتی یک آدم بی ظرفیت رئیس جمهور شود نتیجه بهتر از این نخواهد شد . احتمالاً ارزش شخصیتی ایشان در حد همان یک سکه است نه بیشتر .
پاسخ ها
ناشناس
| Armenia |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
ارزش شخصیتی شما چقدر است؟
نمیدونم حق چیه و با کیه، اما مشخصه اگه دادگاه به روی عموم ( که اتفاقا اگر حقی جابجا شده باشه حق اونها بوده) باز باشه، تاحد بیشتری میشه خطا و خطا کار رو شناخت. تنبیه پیشکش.....
انها دزد نیستند چون اگر دزد بودند مطمئنا اعدام میشدند و متاسفانه مخالفین احمدی نژاد هیچ سندی برای محکومیت او ندارند احمدی نژادی ها بی نهایت بی پروا شده اند و باید بین مخالفین و احمدی نژادیها جلسه ای برگزار کرد تا اختلافاتشان را به صورت محرمانه حل و فصل کنند در ویدئو های منتشر شده از احمدی نژادیها که قبل از تهیه ویدئو هد انگار با یک حقوقدان مذاکره کرده اند احمدی نژاد بدون اینکه نام کسی را بیاورد خود را به کنایه رفع اتهام میکند و کسی نمیتوانند بخاطر ان ویدئوها انان را از لحاظ حقوقی متهم کند چون هیچ شخصی را مورد اتهام قرار نمی دهند و فقط مخالفینشان را با کنایه خطاب میکنند که در قانون این جرم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
شما هم از کسانی هستید که می ترسید ته مانده اعتبارتان با یک دادگاه علنی بر باد رود
من از اول سیستم آقای احمدی نژاد و تیمش را قبول نداشتم و خیلی ها هم مثل من بودند فقط در عجبم چرا هنگامی که تخلفات صورت می گرفت آقایانی که دست به افشاگری زدند خاموش بودند ؟
پاسخ ها
عماد
| Japan |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
سود داشته براشون برادر، سود!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
اون موقع ایشان با آنها مخالفت نکرده بود و تصور میکردند خیلی دست آموز است.
تابناک ! اینکه میخوان جلسه دادگاه علنی باشه یعنی نمیخوان حقیقت به حاشیه بره . اونوقت تومیگی میخوان به حاشیه ببرن ؟
همه این حرفها درست -اما این خلافها در دوران ریاست جمهوری او و همکارانش صورت گرفته -یعنی حداقل چهار سال پیش یا پیشتر -بنابراین سوال اینجاست که چرااکنون به فکر رسیدگی به این نقض قانون آشکار افتاداند -پس افرادیکه قصور کرده اند که باید حداقل به علت قصور در انجام وظیفه محاکمه شوند-چراکه برای احقاق حقوق ملت اهمال کرده اند و این خود بزرگترین جرمهاست
اگر کاملا حرف های بقایی را دیده باشید در ویدئویی که بیرون می دهد همه چیز را توضیح می دهد. اصلا به علت شان و جایگاه افراد نیازی به گرفت رسید نیست.
در ضمن انها اسناد مهم دیگری هم دارند که ارائه خواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
به نظر منهم چون افراد مهمی بودند از آنها رسید گرفته نشده است.
بيت كوئين من را خراب نكنيد ! تازه بدوران رسيده ها.
شما هم دارید با این کارها سر مردم را گول می مالید یا اخی! 800 میلیارد دلار فقط فروش نفت در آن هشت سال غارت شد حال شما سر یک سکه یا پنج سکه بحث راه انداخته اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
بالاخره تخلف تخلف است چه یک سکه چه میلیار دها دلار.
چراهیچوقت فرض رو بردرست بودن نمیگیرید؟یه ریگی شماهم توکفشاتون هست
خوب کاری می کنه !!!!
خودشون گرفتن یک سکه راقبول کردن تابناک تکذیب میکنه
فعلا که جناب سعید خان مرتضوی یواش یواش داره تبرئه میشه !!!
خب یکبار برای همیشه دادگاهیشان کنید تا قالشان بخوابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
آخه خودشان هم به پاکدستی خودشان شک دارند وگرنه دادگاه علنی برگزار می کردند.
شما هدیه میگیری رسید میدی؟؟
گذر پوست به دباغ خونه افتاد
آخه انام به در کدام جلسه معارفه و یا مراسمات دیگر هدیه که می دهند رسید م گیرند؟ خواری و زبونی امروز احمدی نژاد و یارانش آه سید مظلومی بنام میرحسین است که دیر یا زود یقه دیگران را نیز خواهد گرفت
اتفاقا خوبه
احمدی نژاد و یارانش هرچه بیشتر حرف بزنند ماهیتشان برای طرفدارانشان بیشتر افشا میشه.
البته برای اکثریت مردم روشن بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
ماهیت طرف مقابل که د بیشتر افشا میشود و این به نفع آینده مملکت است.
اتفاقا من اغتشاشی نمیبینم. یک سکه باشد یا پنج سکه به هر حال در راستای حاتم بخشی احمدی نژاد بوده و بدون رسید بوده. امضایی از افراد نگرفته اند و الان این افراد با توجه به همین با پررویی هر چه تمامتر تکذیب کرده اند. البته اگر امضا هم میکردند قضیه جعل امضا مطرح میکردند.
آنچه واقعیت است این است که این احمدی نژاد همان احمدی نژاد سال 88 است! و البته زیر آبی رفتن دوستان قدیمی اش باعث نمیشه ملت حمایتهای عجیب غریب آنها از احمدی نژاد را یادشان برود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
خوب جایی که حرف حساب میزنند مثبت را غیر فعال میکنی.مرگ بر سانسورچی
حق با احمدی نژاده..فصل فصل پاسخگویه.. 
اون موقع من بايد روزانه ١٤ ساعت كار كنم اخرشم هيچ!عدالت و قانون... فقط براى ما قشر ضعيف جامعه هستش!ادمى مگه چند باز متولد ميشه!
این آقا تو مجمع تشخیص مصلحت چیکار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دوستان فکر کردین به این که حرف سکه را میزنند این موضوع چیه ؟
واقعا داره پیچیده وجالب میشه
مسلماًطرفداران اقاي احمدي نژاد افراد سالمي هستند
پاسخ ها
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
خود شیفتگی بزرگترین مرض است
تو متن نامه نوشته شده رییس جمهور وقت !
از سر خیابون مجعول بودن نامه مشخصه
مشکوک رسانه های مثل شما هستند که خیلی از حقایق خیانت ها جناح ها و افراد در این ۱۰ سال گذشته چشم بسته اید و صبح تا شب در این چند روز محمود کردید تیتر

واقعا مشکوک هستید
سکه وچند تای آنها را بیخیال ، کفن پوشان دلواپس کجایند؟ ایکاش فیلمی را که در سفر ایشان به شهر مقدس قم از سیما پخش شد یکبار دیگر پخش می کردند . 
ما رو گرفتین یک سکه !
کشور داری برید از آمریکایی های غربی و چینی های شرقی یاد بگیرید. اوباما ریاست جمهوریش تموم شد، رفت سمت کار قبلیش. تو چین اختلاس کوچیک میشه یارو خودش و مجازات میکنه .... نه شرقی نه غربی پس به خاطر همین بود که انقدر تاکید داشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
کار قبلی کدومه؟ مسیولان د از نوابغ تاریخ هستند که باید مادام العمر از نبوغشان استفاده شود . ...
گرفتن حق جلسه وقتی که جلسه خارج از چارچوب کاری فرد باشه کاملا عادی و قانون یه. پرداخت حق جلسه به صورت سکه هم چیز عجیبی نیست و یک بحث انحرافی. وقتی صحبت از میلیارد دلار زد و بند و بالا کشیدن بحث چند تا سکه بچه گانه است. موضوع اتهامهای همه مشکلات باید در دادگاه بی طرف و علنی مطرح بشه و به متهم ها هم اجازه دفاع و آزادی بیان داده بشه تا حق مردم به درستی و بدون پرده پوشی از متخلفین گرفته بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
اولین کشوری که برای جلساتی که وظیفه شان است حق جلسه آنهم سکه میگیرند .شما یکی از اعضای جلسه نیستی؟
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
پس چرا تکذیب می کنند
مرغی که انجیر می خوره
نوکش
کجه
می خواستم نقطه نظرم بنویسم دیدم بعضی از دوستان اینجا نظرشون به نظر من خیلی نزدیکه. درست در بعضی اظهار نظر ها کاملا یکی است.
فقط دکتر رو عشق است ، خلاص
خب سریال داره به قسمتهای هیجان انگیزش می رسه.امیدوارم طولانی باشه و زد و خورد زیاد داشته باشه که ملت ببینن و حالش رو ببرن.
چیز جدیدی نیست
این داستهانها برای ملت آب و نون نمیشه
یه عده دارن از جیب مردم میخورند ماهم که خدا بده برکت روز به روز بدبخت تر و ندار تر میشیم.
شهدا شرمنده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
آنهایی که بخور بخور راه انداخته اند باید شرمنده باشند نه ما ملت بیچاره که به زور یک لقمه نان حلال میخوریم.
موضوع این است که همین الان هم شما بروید از همه نهادها بپرسید بودجه خارج از شمولی در اختیار مدیران قرار دارند که در این گونه مسائل استفاده می شود والا در قوانین هر هدیه و کمک و این گونه مسائل از بودجه جاری ممنوع اعلام شده و بودجه خارج از شمولی که چندان هم نیست که بر آن اطلاق دزدی و حیف و میل شود برای این گونه مصارف وجود دارد بالاخره از وقت غیراداری آقایان برای برخی امور استفاده می شده که قانون راه پرداخت این مسیر را نشان داده می توان از بودجه خارج از شمول پرداخت نمود بقائی هم گفت در مناسبت احتمالا عیر عدیر خم بود نفری یک سکه سال 88 به این آقایان هدیه داده شده و خارج از شمول این است که افرادی مه هزینه کرده اند سند هزینه را امضاء می کنند نه افرادی که برای آنها هزینه شده است شاید مردم عادی این نکته اداری را نداند و بگویندچه بخور بخوری بوده ولی آقایان که سالیان سال مسئولیت داشته اند می دانند اما خلاف انصاف و مروت آمده اند این موارد را قضایی کرده وبررسی می کنند در حالی که اگر بخواهند این جور عمل کنند همه متهم می باشند مثلا کمک های ریاست جمهوری به مثلا هنرمندان یا آزادی زندانیان در ایام ماه مبارک یا کمک به شیرخوارگان از چه بودجه ای تامین و نحوه هزینه کرد آن مگر از دریافت کننده درخواست رسید می شود>؟؟؟ شرم کنید در همین سایت تابناک مثلا شب عید مدیر سایت به کارمندان دفتر خودش هدیه نمی دهد از پول جیب می دهد یا از بودجه در اختیار به اسم بودجه هارج از شمول؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
تو هم سکه گرفتی؟ چرا حضرت علی (ع) که این ها داعیه ادامه حکومتش را دارند چنین نظری نداشت.
ناشناس
| Armenia |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
خدا پدرت را بیامرزد که درست گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
گر حُکم شود که مَست گیرند در شهر هر آنکه هست، گیرند؟
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
اگه قانونی بوده پس چرا مطرح کرده اند ولی اگه غیر قانونی بوده خودشان متهم هستند که چرا داده اند
اون میلیارد دلارهارو ول کردین 4 تا سکه رو چسبیدین؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
آخه خرد خرد اعلام میکنند که یکوقت ملت همه با هم سنکوب نکنند .زیرا همه شان دغدغه ملت را دارند..
یک سکه که برای اون آقایون فحش بوده دوست عزیز...
دادگاه علنی بده؟ کشتن مارو با این مصلحت اندیشی
همشون گرفتن و خوردن یه ابم روش حالا میگن ما اصلا هیچی نگرفتیم ما دست پاکیم تند تند هم دارن تکذیبیه میدن ما هم باور کردیم اخه نهزندگی ساده زیستانه شماها رو میبینیم باورمون میشه
حضرت تابناک که هر روز یه خبر علیه احمدی نژاد و دار و دسته اش کار می کنی؛ تو اون روزهای بخور بخور این دوستان کجا بودی؟
یک مطلب اعتراضی کار کردی؟!
تو هم مسولی برادر
پنج سال است روزانه حداقل 3 خبر علیه احمدی نژاد می نویسید، هر کاری هم کنید محبت این مرد الهی از قلب ملت حلال زاده بیرون نمی رود
راستگویی گیرندگان سکه معلوم شد. زکی!
احمدی نژاد آخرش شهید میشود به خاطر راستی و صحبتهایش
این مزخرفات چیه ؟ این دروغاروازکجا پیداکردید ....اتهامات اطرافیان روحانی روکلا یه تغییر کوچیک دادید ....چسبوندید به بقایی ...یه مشت اراجیف
این فرد رو باید قرنطینه کنن یا....
احمدی نژاد حامی مظلومان و تحصیل کرده های بیکار این مملکت است.

همه ما طرفدار او هستیم
تمام نظراتی که غیر قابل انتشار و در انتظار بررسی است ، همه نظرات حامیان دکتر احمدی نژاد عزیز است

عمرا اگه همین نظر رو هم تایید کنی

همتون دستتون تو یک کاسه است
ما آخر نفهمیدیم کدام دولت پاک ترین بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
دولت بازرگان و رجایی به علت کوتاه بودن عمر زمامداریشان.
کل اینا جمع شدند می خواهند کابینه دولت نهم ودهم راتخریب نمایند در تاریخ انقلاب بهترین دولت بنظر من مستضعف دولت آقای احمدی نژاد بود میخواهند کاری کنند که دیگر اینجور دولتی رویکار نیاید انقلاب کردیم تا دولت مردم داری و استکبار ستیزداشته باشیم نه دولتی که طرف دار اشرافی گری داشته باشیم دولت آقای احمدی نژاد دولت طرفدارکارگر ومحروم بود اما دولت روحانی نه
ظاهرا روال بوده این مسولان هر جلسه ای که می رفتند برای دریافت سکه بوده حالا خدا داند که اینها چه تعداد سکه دریافت کردند . علت قفل شدن کارخانجات و بیکاری جوانان فقر و فحشا و بسیاری از بدبختی های این مملکت از همین جاست متاسفانه.
از پیامبر روایت است که
علت نابودی اقوام گذشته آن بوده است که دزد معتبر را رها می کردند و دزد گوچک را مجازات
حالا داستان ما هم همین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۰
احسن .نظر من هم همین است .تصور کنید بعد از دولت رجایی و بازرگان .در دولت های بعدی چندین هزار جلسه گذاشته شده است آنوقت به تعداد سکه های بذل و بخشش شده پی خواهید برد.
بانك به خاطر ٣٠ مليون وام كه چون درگيري مالي داشتم و نتونستم پرداخت كنم ، تنها خانه اي كه داشتم به ارزش ٢٠٠ ميليون رو توقيف و من را از خانه ام بيرون كرد ، اين طور رقم هايي كه اينطور جابجا ميشود دل من را آتيش ميزند ، حرف از ميليارد است ولي حتي به من وقت ندادند كه وسايل خانه ام را جمع كنم !!!!
انها ازش پرسیدن سکه دادی گفته بله بخاطر این کار دادم وبه این افراد بابت این کار این کجاش جرم است وخارج ازشمول هم هست که قانون در اختیارش گذاشته پس درود بزشجاعت احمدی نزاد
انها ازش پرسیدن سکه دادی گفته بله بخاطر این کار دادم وبه این افراد بابت این کار این کجاش جرم است وخارج ازشمول هم هست که قانون در اختیارش گذاشته پس درود بزشجاعت احمدی نزاد
تابناک جون اگر تحلیل شما درست است پس دادگاه را علنی کنند تا مردم ببینند و قضاوت کنند مردم که نامحرم نیستند این انقلاب مال مردم است و دانستن حق آنهاست
همان یک سکه هم حیف بوده. انقدر که احمدی نزاد به فکر ملت مظلوم بود و محروم تا کنون همه روسای جمهور هم بفکر ملت و کشور نبودند. افتخار ایران و جهان فقط احمدی نزاد است. چون عزت و. و اعتبار ایران را هزاران برابر. شماها چی کردید. زحمات ایشان هیچ گاه از ذهن ملت بیرون. نخواهد رفت. عشق ملتهای محروم و مظذوم احمدی نزاد. خدا نگهداریش باشه.
اینکه میگید احمدی نژاد طرفدار مظلومان بوده دروغ شاخ دار و توهین به مردم ایران است همین محمود در پایان ذوره ریاست جمهوریش به مسوولان دولتش که خوب خورده بودند و بارها را بسته بودند مبلغ هفت هزار میلیارد پاداش پرداخت نمود در ان زمان مظلومین در کجا قرارداشتند
فقط میدانم کهچوب خدا صدا نداره
در سالهای گذشته احمدی نژاد کارهایی کرده که حالا درست یا غلط تاوانش را می دهد .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر