بازدید 4767
سوژه

بیرانوند چطور ازسلفی با سکوها به هیس رسید؟+عکس

کد خبر: ۷۴۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 21 November 2017
لر ملی‌پوش سرخپوشان که با تغییر چندباره رفتارش باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده، حتی حاضر نیست به خاطر «هیس» نشان دادن به حامیان خود عذرخواهی کند، کاری که امروز برانکو سرمربی سرخ‌ها انجام داد و کار گلر خود را قابل دفاع ندانست.

به گزارش تابناک ورزشی، مشکلات بیرانوند و هواداران سرخ از کجا آغاز شد؟ چه بر سر گلری آمد که 9 ماه پیش با گرفتن سلفی در آزادی از بهترین هواداران دنیا یاد می‌کرد ولی حالا سکوت آنها را ترجیح می‌دهد؟ به نوشته بانک ورزش شاید یکی از دلایل مهم این اتفاق را می‌توان در اواخر فصل گذشته یافت که بیرانوند در بازی عجیب پرسپولیس و ذوب‌آهن که با اعتصاب دسته جمعی بازیکنان همراه بود و به تساوی 3-3 منجر شد، از روی سکوها شعارهایی شنید و بعد از بازی تهدید به رفتن کرد. 
او سپس از رفتن به خدمت سربازی گفت و اینکه اول باید به فکر خودش باشد نه تیم. روز گذشته هم آتش زیر خاکستر دوباره زبانه کشید و هواداران کم تحمل پرسپولیس با «گل به خودی» دروازه‌بان خود را عصبی کردند تا این اتفاق بار دیگر به حاشیه‌ای بزرگ برای تیم تبدیل شود.به نظر می‌رسد بزرگان پرسپولیس باید هرچه زودتر این حواشی را جمع کنند، تا دامنه اعتراض‌ها در رختکن -برای تیمی که در کورس قهرمانی است- بیش از این نشود.

بیرانوند چطور ازسلفی با سکوها به هیس رسید؟+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی