بازدید 3147

لیگ یک/شهرداری وصبا به قعر چسبیدند

تیم صبای قم هم در خانه و با سرمربی جدید و ناشناسش دوبر صفر شکست خورد تا همان بازی نسبتا خوبی هم که انجام می داد را هم فراموش کند.
کد خبر: ۷۴۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 21 November 2017
تیم های قعر جدولی شهرداری تبریز و صبای قم با شکست امروز کاندیدای رسمی سقوط به لیگ دو شدند. فجرسپاسی هم با پیروزی 3 بر یک برابر شهرداری تبریز به نیمه بالای جدول رده بندی لیگ یک صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فجر که در هفته های گذشته روند روبه رشدی را در پیش گرفته است، در بازی با تیم قعر جدول شهرداری تبریز به پیروزی مهمی دست پیدا کرد. دراین بازی محمد مهدی نظری که سابقه حضور در استقلال را دارد،در دقیقه 44 سپاسی را با نتیجه یک بر صفر پیش انداخت تا شاگردان علی کلانتری نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند اما در نیمه دوم علی پورمحمد در دقیقه 64 بازی را به تساوی کشاند تا شاگردان سیروس دین محمدی امیدوار به کسب یک امتیاز این بازی بشوند.با این حال در دقیقه 73 محمد مهدی نظری گل دوم و در دقیقه 88 جوکار گل سوم فجرسپاسی پارس را زدند تا این تیم در هفته چهاردهم لیگ یک پیروزی قاطعی را تجربه کند. فجرسپاسی با این پیروزی با 21 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت و شهرداری تبریز هم با 8 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است.

تیم صبای قم هم در خانه و با سرمربی جدید و ناشناسش دوبر صفر شکست خورد تا همان بازی نسبتا خوبی هم که انجام می داد را هم فراموش کند.صبایی‌ها که در این فصل ۶ سرمربی روی نیمکت خود دیده‌اند و در شرایط بحرانی به سر می‌برند، همانند ۱۳ هفته گذشته که تنها یک برد، ۶ مساوی و ۶ باخت نتایج ضعیف کسب کرده بودند امروز هم برابر تیم مس رفسنجان که طی سه دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران، برق جدید شیراز و بادران تهران شکست خورده بود، نتیجه را واگذار کردند و ۲ بر صفر مغلوب شدند. علی‌اکبر حیدرنیا در دقیقه ۳۵ و بهرام رشید فرخی در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی گلزنان مس رفسنجان برابر صبا بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی