بازدید 3211

لیگ یک/بادران دومین مس راهم برد ومدعی شد

کد خبر: ۷۴۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 21 November 2017
تک گل کریم اسلامی موجب پیروزی یک بر صفر شاگردان محمد ربیعی در دیدار با مس کرمان شد تا بادران بار دیگر به جمع بالانشینان اضافه شود.

به گزارش تابناک ورزشی، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته چهاردهم لیگ دسته اول تیم‌های بادران تهران و مس کرمان از ساعت ۱۴:۱۵ امروز در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف هم رفتند.
بادران تهران که طی دو هفته اخیر با پیروزی برابر نساجی و مس رفسنجان به جمع مدعیان بازگشته و شرایط بهتری پیدا کرده بود، امروز هم نمایش هجومی مقابل مس کرمان ارائه داد و موفق شد در دقیقه ۷۶ با گلزنی کریم اسلامی به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند تا با ۲۶ امتیاز و تنها تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی در رده سوم جدول لیگ یک قرار بگیرد.

کریم اسلامی که هفته قبل توانسته بود در حضور تعویضی خود دو گل پیروزی‌بخش برابر مس رفسنجان را بزند امروز هم روی ارسال جناح چپ قائم اسلامی‌خواه برابر مس ، تیم سابقش این کار را انجام داد تا بادران صاحب سه امتیاز شود. بادران تهران دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف صبا خواهد رفت که به نظر می‌رسد بتواند از این دیدار هم امتیاز کامل را بگیرد و در جمع مدعیان بالای جدول باقی بماند.

در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم تیم گل گهر در سیرجان از راه آهن پذیرایی می کرد و در پایان همانطور که انتظار می رفت موفق شد با یک گل حریف را شکست دهد.تک گل شاگردان وینکو در دقیقه 88 توسط علی خسرونژاد به دست آمد تا راه آهنی ها از کسب حداقل یک امتیاز دور از خانه محروم شوند. راه آهن که این روزها شرایط بسیار بدی دارد، باز هم یک باخت دیگر تجربه کرد تا محسن بیاتی نیا که در میانه های راه به این تیم پیوست، با تنها 2 امتیاز و حضور در قعر جدول شرایط دشوارتری را تجربه کند. در سوی دیگر تیم گل گهر که پس از اتفاقات دیدار برابر خونه به خونه تا حدودی در حاشیه قرار گرفته بود، توانست به دومین پیروزی پیاپی دست یابد و با 21 امتیاز کمی اختلافش را با صدرجدول کاهش دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار