بازدید 3480

درگیری لفظی پورموسوی و تارتار به کمیته اخلاق کشید

مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم که شب گذشته و در دیدار با فولاد خوزستان، به پورموسوی سرمربی این تیم دست نداد و سبب ایجاد حواشی زیادی شد، امروز صبح راهی کمیته اخلاق شد تا در این باره توضیحاتی را ارائه کند.
کد خبر: ۷۴۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 21 November 2017
دیدار فولاد خوزستان و پارس جنوبی جم در اهواز با حواشی عجیبی همراه بود.تارتار در پی این جنجال امروز صبح راهی کمیته اخلاق شد تا در این باره توضیحاتی را ارائه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، پیش از آغاز این دیدار که از هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار شد، پورموسوی سرمربی موفق فولاد به رسم معمول مربیان قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت تیم حریف رفت تا با تارتار و کادرفنی جم دست بدهد اما سرمربی پارس با اعلام اینکه سرما خورده، دست نداد و سرمربی فولاد را ناراحت کرد.

این موضوع شب گذشته به دعوای آنلاین دو مربی در برنامه شب های فوتبالی منجر شد و تارتار در اظهارنظری جالب و عجیب مدعی شد که یکی از نزدیکان پورموسوی در ورزشگاه قبل از بازی فولاد و پارس جم با بازیکنان وی تماس گرفته است!این در حالی است که پورموسوی شایعات مربوط به جادوگری و ... را رد کرد و از تارتار خواست تا در کمیته اخلاق این مسایل را عنوان کند.فولاد شب گذشته در ورزشگاه غدیر با ارایه یک بازی حساب شده توانست اولین باخت پارس جم را در لیگ هفدهم رقم بزند. 

سیروس پورموسوی سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: خوشبختانه بازی خوبی ارائه دادیم و موفق به کسب 3 امتیاز این دیدار شدیم. در پایان دیدار حواشی خاصی رخ نداد و علت اینکه آقای تارتار در ابتدای بازی با ما دست نداد اعلام کردند که سرما خورده و دست نمی دهند ولی اینطور که در جریان هستم تارتار چند هفته است که با عوامل تیم ها دست نمی دهند که به نظرم این رفتار درست نیست. ما وظیفه خود دانستیم که برای احترام و ادب خدمت تیم حریف برویم. اگر آقای تارتار مسائل خرافاتی را به ما انتقال می دهند، اگر ثابت شود جوابگو خواهیم بود.

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی نیز گفت: قبل از دیدار صحبت هایی با بازیکنان من شده بود که باید در کمیته اخلاق پیگیری کنم. به چند بازیکن من قبل از بازی اعلام شده بود که اگر در این دیدار بازی کنند، مصدوم خواهند شد. همان شخصی که بازیکنان من را تهدید کرد با آقای پورموسوی در کنار زمین حضور داشت و من باید این موضوع را پیگیری کنم. از مسئولان می خواهم که از کنار مسائلی چون سحر و جادو نگذرند و در کمیته اخلاق با آنها برخورد شده و عوامل این مسئله را از فوتبال محو و برکنار کنند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی