بازدید 4166

تشکر رییس جمهور در پی پایان داعش

کد خبر: ۷۴۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 21 November 2017
رئیس‌جمهور پایان داعش را به همه رزمندگان اسلام، دیپلمات های کشور ،دولت و ملت رهبری انقلاب، نیروهای مسلح ایران ،عراق و سوریه تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین روحانی که در پنجمین کنگره خانه کشاورز سخن می گفت، تصریح کرد: از همه رزمندگان اسلام، دیپلمات های کشور، دولت ، ملت ،رهبری انقلاب، نیروهای مسلح ایران، عراق و سوریه به خاطر پایان گروهی که جز شر ، نکبت و ویرانی چیزی به همراه نداشت، تشکر می کنم؛ گروهک تروریستی که توسط قدرتهای بزرگ و کشورهای مرتجع منطقه ایجاد و ارتزاق شد.

وی همچنین در بخش اول صحبت‌های خود با بیان اینکه دولت تمام قدرتش به خاطر نمایندگی از طرف مردم بوده و منتخب آنها است تاکید کرد: با رای مردم است که دولت مسئولیت می پذیرد وهیچگاه بین مردم و دولت فاصله‌ای وجود نداشته و ندارد.

وی تاکید کرد: هر آنچه انجام می‌دهیم با پول و کمک شما مردم است. خزانه متعلق به مردم است و دولت تنها با نمایندگی از سوی مردم تلاش و کوشش خود را در راستای ایفای مسئولیت‌هایش انجام می دهد.

روحانی با آرزوی تعمیق مهربانی ها و برادری ها در کشور اظهار امیدواری کرد که در این صورت غمی که براثر وقوع زلزله بر مردم بخشهایی از استان کرمانشاه وارد شده تا حدی رفع شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان