بازدید 12458
۱

سهم زیرساخت در فضای مجازی 10 برابر محتوا است

کد خبر: ۷۴۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 18 November 2017
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با تاکید بر ضرورت بستر سازی توسط شرکت مخابرات و وزارت ارشاد برای ناشران دیجیتال، اظهار داشت: باید توجه داشت که سهم زیرساخت 10 برابر محتوا است و ظهور و بروز تکنولوژی های نوین ایجاب می کند در این فضا بستر سازی صورت گیرد.

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال نشست مشترک نماینده شرکت مخابرات ایران با تولید کنندگان و ناشران محتوا در فضای مجازی امروز و همزمان با ششمین روز از نمایشگاه رسانه های دیجیتال با حضور سید مرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال برگزار شد.
 
موسویان در ابتدای این نشست با تاکید بر ضرورت بستر سازی توسط شرکت مخابرات و وزارت ارشاد برای ناشران دیجیتال، اظهار داشت: باید توجه داشت که سهم زیرساخت 10 برابر محتوا است و ظهور و بروز تکنولوژی های نوین ایجاب می کند در این فضا بستر سازی صورت گیرد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با بیان اینکه قالب عملکرد شرکت مخابرات ایران خصوصی است، بیان داشت: پس از برگزاری این دوره از نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال شرایط بازدید ناشران و تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی از امکانات و پایگاه های داده شرکت مخابرات فراهم خواهد شد.

وی متذکر شد: قطعاٌ بدون دریافت نقطه نظرات و همفکری با تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی و ناشران این حوزه هیچگونه تفاهم نامه ای با شرکت مخابرات ایران منعقد نخواهد شد.

در ادامه نماینده شرکت مخابرات ایران بر لزوم تولید محتوا در فضای تاکید کرد و گفت: مخابرات ایران به دلیل پایین بودن محتوا در فضای مجازی توسعه خودش را متوقف کرده است .

وی ضمن اعلام آمادگی شرکت مخابرات ایران جهت ایجاد شرایط بازدید در 5 سرویس مختلف افزود: هم اکنون به تعدادی از تولید کنندگان محتوا به صورت منفرد در ارتباط هستیم اما درصدد هستیم این موضوع را در قالب یک اکوسیستم دنبال کنیم.

در ادامه نیز تولید کنندگان و ناشران محتوا ضمن بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود سوالات خود را در این زمینه عنوان کردند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
انحصار شرکت زیرساخت رو در واردات پهپای باند بشکنید تا قیمت اینترنت ، ارزان بشه و مردم به تولید محتوا تشویق بشن .. ضمنا بوروکراسی اداری و باجگیری ادارات مختلف رو از سر راه نخبگان بردارید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل