بازدید 4275

دستور ویژه جهانگیری برای امدادرسانی در سه استان

کد خبر: ۷۴۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 13 November 2017
معاون اول رییس جمهوری در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران کرمانشاه، کردستان و ایلام ضمن اطلاع از آخرین میزان خسارات ناشی از زلزله شب گذشته بر ضرورت بسیج تمام امکانات این استان ها برای رسیدگی فوری به آسیب دیدگان و جبران خسارات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری صبح دوشنبه در پی وقوع زمین لرزه در استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام در تماس با استانداران این سه استان زلزله زده، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، از استانداران این استان ها خواست با به کارگیری حداکثر توان، بسیج امکانات و با استفاده از تمام ظرفیت استان ها، کمک به حادثه دیدگان و آواربرداری را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند و از هیچ گونه تلاش و اقدام در جهت امدادرسانی به مصدومان دریغ نورزند.
 
استانداران این سه استان زلزله زده نیز در این تماس های تلفنی، گزارشی از آخرین میزان خسارات وارده و روند امدادرسانی و آواربرداری به معاون اول رییس جمهور ارائه کردند.
 
گفتنی است،  رییس جمهوری در پی زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور و بویژه استان کرمانشاه، طی دستوری به معاون اول به وی ماموریت داد تمام امکانات کشور را برای نجات هموطنان گرفتار زیر آوارها و همچنین رسیدگی کامل به مصدومین حادثه بسیج کند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان