بازدید 5667

از مرگ مرموز مرد بیمار تا جان باختن درگورستان

کد خبر: ۷۴۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 12 November 2017
به‌ دنبال مرگ مشکوک دو مرد و یک زن در پایتخت، تحقیقات بازپرس وکارآگاهان جنایی دراین باره کلید خورد.
 
به گزارش ایران، ساعت 10:52 دقیقه صبح جمعه 19 آبان، بازپرس کشیک قتل پایتخت درتماس مأموران کلانتری 138 جنت آباد از مرگ مرد میانسالی در بیمارستان با خبرشد.
 
بررسی‌های مقدماتی حکایت از آن داشت که مرد 64 ساله تومور مغزی داشته و برای عمل جراحی به بیمارستان رفته است، اما هنگام عمل جراحی فوت کرده و خانواده‌اش ازمسئولان بیمارستان به خاطر قصور پزشکی شکایت کردند.
 
دومین گزارش حدود ساعت 11 صبح جمعه به بازپرس کشیک قتل اعلام شد. مأموران کلانتری 112 ابوسعید که راهی آپارتمانی دریکی ازمحله‌ها شده بودند با پیکرپسر جوانی در حمام روبه‌رو شدند که شواهد نشان ازمرگ خودخواسته‌اش داشت. با وجود این بازپرس دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای اعلام زمان و علت دقیق مرگ پسرجوان را صادرکرد.
 
درحالی که رسیدگی به این دو واقعه ادامه داشت، مأموران کلانتری ساعت 17:52 دقیقه همان روز گزارش مرگ مشکوک زن میانسالی را به بازپرس کشیک قتل پایتخت دادند.
 
در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد همسر این زن یک ماه قبل فوت کرده و زن میانسال با حضوربر سر مزار شوهرش به زندگی‌اش پایان داده است. تحقیقات تخصصی درباره سه پرونده تا زمان رفع ابهام‌ها ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست