بازدید 4573

سارقان برای مال‌باختگان پیام هشدار می‌گذاشتند

کد خبر: ۷۴۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 11 November 2017
 سه سارق قوی‌هیکل پس از هر بار سرقت برای اهالی خانه پیام هشداری می‌گذاشتند.  

به گزارش شرق، مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در حال گشت‌زنی در محدوده زعفرانیه بودند که متوجه شدند سه سرنشین یک خودروی سواری بارها و بارها در این محله پرسه زده‌اند و خانه‌های اطراف را زیر نظر دارند.  

رفتار و تردد‌های مشکوک این افراد ظن پلیس را برانگیخت. 

مأموران برای بررسی موضوع آنها را تحت تعقیب قرار دادند و همچنین مشخصات خودرو را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند که در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد از این خودرو چند فقره شکایت مبنی بر سرقت سه جوان قوی‌هیکل از منازل این محدوده مطرح شده است.  

با به‌دست‌آمدن این اطلاعات بلافاصله خودروی موردنظر متوقف و تحقیقات از این مردان قوی‌هیکل در محل آغاز شد.

 این سه سرنشین ضمن معرفی خود ابتدا علت حضورشان را گردش و دورزدن و سپس پرداخت بدهکاری به یکی از کسبه این محل عنوان کردند اما مأموران دریافتند اظهارات این افراد کذب است براین‌اساس اقدام به بازرسی خودرو کردند. 

در بازرسی‌های انجام‌شده از خودرو سه عدد کلاه نقاب‌دار، یک عدد کیف سامسونت مشکی‌رنگ، یک عدد اسپری اشک‌آور، یک عدد بطری حاوی مواد بیهوش‌کننده، دو عدد دستمال برای استفاده از داروی بیهوشی، یک برگه تایپ‌شده با عنوان «این یک هشدار بود» و تعدادی دستبند پلاستیکی کشف و ضبط شد.  

با کشف این موارد یقین حاصل شد که هر سه نفر سارق هستند و به‌این‌ترتیب همگی دستگیر شدند.

 آنها در بازجویی‌های انجام‌شده ضمن اعتراف به جرائم خود اقرار کردند که با همدستی هم و استفاده از مواد بیهوش‌کننده اقدام به سرقت می‌کردند و پس از سرقت پیغام هشداری برای اهالی خانه می‌گذاشتند تا در مسیر تحقیقات پلیس را گمراه کنند.

 به‌این‌ترتیب، پرونده هر سه سارق تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر