بازدید 3111

سقوط مرگبار مرد سرايدار از پشت بام

کد خبر: ۷۴۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴ 08 November 2017
مردی سرايدار به طرز مرموزي از پشت بام ساختمان پنج طبقه مسكوني به پايين سقوط كرد و جان باخت.

به گزارش جوان، ساعت 9:30 صبح روز يك‌شنبه 14آبان ماه بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 133 نياوران از سقوط مرگبار مرد جواني با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي راهي محل شدند.

 تيم جنايي در محل حادثه با جسد مرد 40 ساله‌اي به نام صمد روبه‌رو شدند كه بررسي‌ها حكايت از اين داشت پس از سقوط از پشت بام ساختمان پنج طبقه‌اي به داخل خيابان به كام مرگ رفته است. 

همسر مرد فوت شده در نخستين تحقيقات مدعي شد شوهرش به خاطر بيماري لاعلاجش به زندگي‌اش پايان داده است. 

وي گفت: مدتي است همراه شوهرم سرايدار اين ساختمان مسكوني هستيم. صمد تومور مغزي داشت و به گفته خودش بيماري‌اش لاعلاج بود. شوهرم به خاطر بيماري‌اش هميشه ناراحت بود تا اينكه ساعتي قبل به پشت بام رفت و پس از قفل كردن در پشت بام خودش را به پايين پرتاب کرد. 

در حالي كه رعنا مدعي بود شوهرش دست به مرگ خودخواسته زده است، برادران مرد فوت شده ادعا كردند همسرش در مرگ صمد دست داشته و به همين دليل از او شكايت کردند. 

يكي از آنها گفت: برادرم بيمار بود اما رعنا با وجود اينكه در جريان بيماري شوهرش بود، خيلي به او توجه نمي‌كرد تا اينكه برادرم متوجه شد همسرش قصد دارد با مرد غريبه‌اي رابطه مخفيانه برقرار كند.

 برادرم به خاطر اين موضوع ناراحت بود و اختلاف‌هاي آنها از همان زمان شروع شد و الان هم ما به مرگ برادرمان مشكوك هستيم و احتمال مي‌دهيم همسرش در اين حادثه دست داشته باشد، به همين دليل تقاضا داريم حادثه به صورت تخصصي بررسي شود. 

همزمان با ادامه تحقيقات جسد براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني منتقل شد. 

بازپرس جنايي به كارآگاهان دستور داد با بررسي فيلم دوربين‌هاي مداربسته محل حادثه و تحقيقات از شاهدان و همسايه‌ها زواياي پنهان حادثه برملا شود. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی