بازدید 3723
۸

دام شبانه برای شکار زنان و دختران در مسیر فرودگاه

کد خبر: ۷۴۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰ 08 November 2017
راننده شیطان صفتی که با کمین در مسیر فرودگاه‌های تهران زنان و دختران جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، در عملیاتی غافلگیرانه‌ای در خانه‌اش دستگیر شد.

به گزارش ایران، شامگاه 31 مرداد ماه زن 30 ساله که پزشک متخصص زنان و زایمان بود با پریشانی و آشفته حالی خود را به پلیس فرودگاه مهرآباد رساند و پرده از اقدام شوم راننده جوان یک خودروی پژو 405 برداشت. 

این زن در حالی که بشدت گریه می‌کرد، به افسر پرونده گفت: «ساعتی پیش از استانبول به فرودگاه امام خمینی(ره) رسیدم و منتظر یک تاکسی بودم تا بتوانم برای پروازی دیگر به مهرآباد بروم. در همان حال راننده جوان پژویی مقابلم ایستاد و ادعا کرد مسافرکش است.

 او برخورد خوبی داشت. به همین خاطر اعتماد کردم و سوار خودرویش شدم. همه چیز عادی بود اما ناگهان در مسیر به بهانه خراب شدن خودرو به سمت اتوبان فتح پیچید و کنار جاده خاکی و خلوتی متوقف شد. 

من از تاریکی هوا و خلوتی جاده ترسیده بودم به او اعتراض کردم و خواستم پیاده شوم که او با چاقویی به سمتم آمد و بی‌توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

 در آن لحظه تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که بگویم ایدز دارم تا دست از سرم بردارد. وقتی این حرف از دهانم درآمد او بشدت کتکم زد و مرا در بیابان رها کرد و با خودرویش دور شد.»

غافلگیری متهم سابقه دار در خانه

 با اظهارات این زن با دستور سرهنگ شاهپور جعفری مرام، فرمانده پلیس فرودگاه مهرآباد پرونده آدم ربایی و آزار و اذیت تشکیل شد و پرونده در اختیار بازپرس سیفی از شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 9 تهران قرار گرفت. 

با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و چهره نگاری متهم توسط زن جوان، توانستند رد او را در میان تبهکاران سابقه دار به دست آورند.

به این ترتیب با انجام هماهنگی‌های قضایی، مأموران پلیس نیمه شب به محل زندگی متهم به نام «محسن» 31 ساله در شهرک بروجردی افسریه رفته و راننده جوان را که سابقه آدم ربایی و تجاوز به عنف دارد، دستگیر کردند. 

از آنجا که متهم با خواهر، مادر و پدرش در یک خانه زندگی می‌کرد، اعضای خانواده‌اش در برابر مأموران مقاومت کردند اما  او موفق به فرار نشد. 

این متهم سابقه دار که ابتدا منکر ربودن زن پزشک بود با دیدن مدارک پلیس مجبور به اعتراف شد.

شکایت دومین قربانی

پس از دستگیری این مرد شیطان صفت، زن 36 ساله‌ای هم که کارمند بانک بود به پلیس فرودگاه مراجعه کرد و با اعلام اینکه تصویر متهم را در فضای مجازی شناسایی کرده است، به سرهنگ عرب رئیس آگاهی پلیس فرودگاه مهرآباد گفت: «شامگاه 9 مرداد سوار یک خودروی پژو405 شدم تا راننده مرا به شهرستان کرج برساند اما در میان راه او به سمت جاده شهریار تغییر مسیر داد و در مکانی خلوت و تاریک با تهدید چاقو و بی‌توجه به التماس هایم به آزار و تعرض من پرداخت و سپس در تاریکی بیابان رهایم کرد. 

من متاهل هستم و از ترس آبرویم شکایتی نکرده بودم تا اینکه در فضای مجازی این راننده را شناسایی کردم و می‌خواهم از او شکایت کنم.»

با اظهارات این زن، متهم از زندان به اداره آگاهی احضار شد و به آزار و اذیت کارمند بانک نیز اعتراف کرد و با این اعتراف با قرار 2 میلیارد ریالی به زندان رجایی کرج انتقال یافت تا به جرایم احتمالی دیگر او نیز رسیدگی شود.

سکوت قربانیان به مجرمان فرصت ارتکاب جرم می‌دهد

سرهنگ شاهپور جعفری مرام، فرمانده پلیس فرودگاه مهرآباد با توصیه به شهروندان بویژه زنان و دختران گفت: «متأسفانه در این پرونده هردو شاکی، متاهل هستند که ابتدا به‌دلیل ترس از آبرو سکوت کرده بودند. اما باید بدانیم اگر فرد قربانی از ترس آبرو سکوت کند تبهکاران به رفتارهای شیطانی‌شان ادامه می‌دهند و قربانیان بیشتری را به دام خود می‌اندازند. همان‌طور که می‌بینید در این پرونده با شکایت خانم دکتر در کمتر از 3 ساعت توانستیم مرد تبهکار را دستگیر کنیم. 
 
 
 
از شهروندان تقاضا دارم در صورت بروز چنین مواردی سریعاً به پلیس مراجعه کنند و مأموران را در جریان قرار دهند. همچنین مردم توجه داشته باشند که همواره از خودروهای مسافربر مخصوص تاکسیرانی استفاده کنند.فرمانده پلیس فرودگاه تهران با اشاره به اینکه احتمال افزایش قربانیان متهم وجود دارد ادامه داد: «با تو جه به احتمال وجود قربانیان دیگری در این پرونده بازپرس خواستار چاپ تصویر بدون پوشش متهم در رسانه‌ها شده است. افرادی که طعمه این متهم قرار گرفته‌اند با اطمینان از محفوظ ماندن مشخصاتشان می‌توانند به کارآگاهان پلیس آگاهی فرودگاه مهرآباد یا به شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 9 تهران مراجعه کنند تا به شکایتشان رسیدگی شود.»
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
" با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و چهره نگاری متهم توسط زن جوان، توانستند رد او را در میان تبهکاران سابقه دار به دست آورند."
"راننده جوان را که سابقه آدم ربایی و تجاوز به عنف دارد، دستگیر کردند".

"سکوت قربانیان به مجرمان فرصت ارتکاب جرم می‌دهد".
من دیگه حرفی برای گفتن ندارم
باز هم ارازل سابقه دار . چقدر مردم فریاد بزنند نگذارید افراد شرور سابقه دار شوند . بابا یه جوری قبل از اینکه برای بار دوم و سوم وچهارم به اقدامات جنایتکارانه خودشان ادامه دهند انها را یه جوری سر به نیست کنید. لعنت خدا بر انها. از قوه قضاییه عاجزانه تقاضامندیم با این جور افراد به عنوان مفسد فی الارض رفتار و انها را به مجازات مرگ محکوم کنند یا حکم ابد بدهند تا در زندان بپوسند. تا جامعه از لوث این پلیدها پاک شود . ریشه اش را از بیخ و بن برکنید.
بازم تجاوز ...
واقعا چی به سر آدمای این سرزمین اومده.
با سلام با تشکر از خواهران مسلمان شجاع و با تشکر از مامورین جان بر کف شهربانی. قضات عالی رتبه لطفا این شرور را بجرم فساد فی الارض محاکمه و او را فورا پس از زدن 1000 ضربه شلاق تیرباران فرمایید.
يعني چه كه با قرار دويست مليون توماني به بازداشتگاه رفت ؟
يعني اگر سند 200 مليون توماني بگذارد تا روز دادگاه از زندان آزاد ميشود ؟
يعني چه كه با قرار دويست مليون توماني به بازداشتگاه رفت ؟
يعني اگر سند 200 مليون توماني بگذارد تا روز دادگاه از زندان آزاد ميشود ؟
این بی شرفها در دنیا چه کار میکنند مفسدان واقعی اینها هستند در جا تیر باران کنید اینها را
متهم پیشتر سايقه همین جرم راداشته ولی چرا آزاد شده؟ به عنوان کسیکه مدتی در جریان چنین پرونده هایی بودم بايد بگويم ما ضعف قانونی داریم اگر شاکی رضایت بدهند یا نتوانند اکراه در عملرراثابت کنند مجرمان به راحتی آزاد می شوند. وفقط بهارها زنا شلاق میخورند
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی