بازدید 2533

نجات ۴ کارگر از زیر آوار ساختمان قدیمی

کد خبر: ۷۴۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵ 08 November 2017
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: براثر تخریب یک ساختمان قدیمی در بزرگراه اشرفی اصفهانی چهار کارگر زیر آوار محبوس شدند.

به گزارش جام جم، سید جلال ملکی با اعلام خبر تخریب یک ساختمان قدیمی در بزرگراه اشرفی اصفهانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 12:07 امروز یک مورد حادثه تخریب ساختمان قدیمی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه اشرفی اصفهانی، نرسیده به خیابان کمالی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه ساختمان دو طبقه قدیمی در حال تخریب بود که کارگران برای ساخت یک بنای جدید در حال تخریب آن بودند، در طبقه دوم هفت کارگر افغانستانی مشغول کار بوده که به یک‌باره بخش زیادی از همان طبقه تخریب شده بود.

وی افزود: سه نفر از این کارگران مشکل مصدومیت نداشته و خودشان خارج شده بودند اما چهار نفر دیگر که بین 30 تا 35 سال سن داشتند از بخشهای مختلف بدن زیر آوار گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان به سرعت عملیات رهاسازی را آغاز کرده و موفق شدند هر چهار نفر را زنده از زیر آوار خارج کنند.

ملکی تصریح کرد: این افراد از نقاط مختلف بدن دچار مصدومیت شده بودند همچنین دو نفر از این افراد چون در ارتفاع قرار داشتند به وسیله نردبان هیدرولیکی به سطح زمین منتقل شدند، در نهایت مصدومان تحویل عوامل اورژانش شده، محل تحویل عوامل انتظامی و شهرداری شد و در ساعت 12:55 عملیات به پایان رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی