بازدید 3425

صحنه‌سازی ناشیانه پس از قتل ۲ برادر

کد خبر: ۷۴۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲ 08 November 2017
 مرد جوان و همدستش ۲ برادر را در یکی از روستاهای اسدآباد همدان به قتل رساندند و با صحنه‌سازی سعی کردند جنایت را به گردن سارقان بیندازند اما تنها ۲۴ساعت بعد دست‌شان رو شد.

به گزارش همشهري، صبح دوشنبه عشايري كه در حوالي روستاي هودروج شهرستان اسدآباد اطراق كرده بودند فرياد كمك‌خواهي مردي را از داخل يك گاوداري شنيدند. 

او از مردم مي‌خواست كه كمكش كنند و عده‌اي از عشاير با عجله خود را به داخل گاوداري رساندند و به محض ورود به اتاق نگهباني، با صحنه هولناكي روبه‌رو شدند؛ اجساد غرق خون 2مرد جوان روي زمين افتاده بود و نفر سوم با دست‌ و پاي بسته كنار پنجره نشسته بود.

مرد جوان مي‌گفت كه او و دوستانش قرباني سارقان شده‌اند و وقتي دست و پايش باز شد با پليس تماس گرفت و ماجرا را گزارش كرد. لحظاتي بعد چند تيم از مأموران راهي محل حادثه شدند و تحقيقات براي كشف راز اين جنايت هولناك شروع شد.

جنايت شبانه
داخل اتاق نگهباني كاملا به‌هم ريخته بود و بررسي‌ها نشان مي‌داد كه قربانيان 2برادر هستند كه گاوداري متعلق به آنها بود. آنها با ضربات چاقو به قتل رسيده بودند و مأموران در نخستين اقدام به تحقيق از جواني پرداختند كه شاهد ماجرا بود. او گفت: قربانيان از دوستان صميمي‌ من هستند.

شب قبل مهمان آنها بوديم و تا ديروقت بيدار بوديم كه ناگهان چند نفر درحالي‌كه صورتشان را پوشانده بودند و چاقو در دست داشتند وارد شدند و به ما حمله كردند. آنها يك اسپري داشتند كه وقتي محتويات آن را در هوا منتشر كردند، از حال رفتم و بيهوش شدم. چند ساعتي بيهوش بودم و وقتي به‌هوش آمدم، اجساد غرق خون 2برادر را ديدم كه كنارم افتاده بودند.

قاتلان بعد از كشتن آنها دست و پاي مرا با طناب بسته بودند كه كشان كشان خودم را به كنار پنجره رساندم و با داد و فرياد از مردم كمك خواستم. مرد جوان ادامه داد: مقتولان علاوه بر گاوداري صاحب باغ گردو نيز بودند و شب قبل يك خودروي نيسان كه پر از كيسه‌هاي گردو بود، در داخل گاوداري پارك شده بود اما حالا خبري از آن نيست و حدس مي‌زنم كه قاتلان با انگيزه سرقت گردوها دست به اين جنايت زده‌‌اند.

سناريوي ساختگي
اظهارات مرد جوان عجيب به‌نظر مي‌رسيد. اگر انگيزه قتل 2برادر سرقت نيسان پر از گردو بوده، چرا سارقان آنها را همانند مرد جوان بيهوش نكرده بودند و دست به قتل‌شان زده بودند؟ يا اينكه چرا مرد جوان را نيز همانند دو برادر به قتل نرسانده بودند و اين مرد حتي مجروح نيز نشده بود؟ همه اين سؤالات باعث شد كه مأموران به اظهارات مرد جوان شك كنند. بازجويي از وي زيرنظر سرهنگ رضا زارعي، رئيس پليس آگاهي استان همدان ادامه يافت تا اينكه در كمتر از 24ساعت وي لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنايت برداشت. او اعتراف كرد كه با يكي از دوستانش نقشه قتل 2برادر را كشيده بود.

وي گفت: من و دوستم قصد سرقت از قربانيان را داشتيم و مي‌دانستيم كه آنها يك محموله گردو در گاوداري‌شان دارند. به همين دليل من به‌عنوان ميهمان به گاوداري رفتم و وقتي فرصت را مناسب ديدم، به همراه دوستم آنها را به قتل رسانديم و بار گردو را سرقت كرديم. بعد هم با صحنه‌سازي تلاش كرديم كه جنايت را به گردن سارقان بيندازيم.

به گفته محمدجواد هاجرپور، دادستان شهرستان اسدآباد، با اعترافات اين مرد همدست او نيز دستگير شد و به ارتكاب جنايت اعتراف كرد. هر دو سارق انگيزه خود از قتل را سرقت يك نيسان گردو عنوان كرده‌اند اما به‌نظر انگيزه‌هاي ديگري نيز در اين جنايت نقش داشته كه تحقيقات براي روشن شدن همه ابعاد اين پرونده ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی