بازدید 3146

چشم انداز قیمت جهانی طلا در هفته جاری

تحلیلگران اینوستینگ در تازه ترین گزارش خود به بررسی چشم انداز قیمت فلزات گرانبها در بازارهای بین المللی طی روزهای آینده پرداخته اند.
کد خبر: ۷۴۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 07 November 2017
تحلیلگران اینوستینگ در تازه ترین گزارش خود به بررسی چشم انداز قیمت فلزات گرانبها در بازارهای بین المللی طی روزهای آینده پرداخته اند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات هفته گذشته با کاهش 0.2 درصدی روبرو شده است. این برای سومین هفته متوالی است که قیمت طلا با کاهش همراه بوده است.

بر اساس این گزارش تقویت ارزش دلار آمریکا پس از انتشار آمارهای مثبت اقتصادی تاثیر زیادی بر افت قیمت جهانی طلا داشته است.

تازه ترین آمارهای اقتصادی نشان می دهد که شاخص خرید مدیران در بخش غیر صنعتی به بالاترین سطح خود از سال 2005 میلادی رسیده است.

میزان سفارشات جدید برای کالاهای آمریکایی نیز در ماه سپتامبر برای دومین بار متوالی با افزایش روبرو شده است. این آمارها نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر تا حد زیادی بالا رفته است.

تازه ترین آمارهای وزارت کار آمریکا نشان می دهد که اقتصاد این کشور طی ماه اکتبر 261 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است. نرخ بیکاری آمریکا نیز به 4.1 درصد رسیده که این پایین ترین رقم از دسامبر 2000 به شمار می رود.

به نظر می رسد قیمت جهانی فلزات گرانبها به خصوص طلا نقره و مس طی روزهای آینده تحت تاثیر مذاکرات کنگره آمریکا درباره طرح مالیاتی ترامپ قرار خواهد داشت. برخی تحلیلگران بر این باورند که اصلاحات مالیاتی ترامپ موجب افزایش رشد اقتصادی شده و این مساله فشار زیادی را بر فدرال رزرو وارد خواهد کرد تا بهره را افزایش دهد.

پیش بینی می شود انتشار برخی آمارهای مهم اقتصادی طی روزهای آینده تاثیر زیادی بر قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی خواهد داشت. چین قصد دارد طی روزهای آینده آمارهای تجاری ماه اکتبر را منتشر کند.

روز سه شنبه بانک های مرکزی استرالیا و نیوزلند نرخ بهره جدید خود را اعلام خواهند کرد. ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا در یک نشست اقتصادی در فرانکفورت سخنرانی خواهد کرد.

آمارهای تورم چین قرار است پنجشنبه منتشر شود. کانادا نیز آمارهای تورم بخش مسکن را اعلام می کند.

آمارهای مربوط به تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری آمریکا نیز منتشر خواهد شد. انگلیس نیز قصد دارد آمارهای مهم تولیدات صنعتی و نرخ تورم خود را منتشر کند. اعلام این آمارها از این لخاظ اهمیت زیادی دارد که مذاکرات برگزیت وارد مراحل مهم و حساسی شده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی