بازدید 9440

سرقت طلاجات زنان كهنسال

کد خبر: ۷۴۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 05 November 2017
اعضاي يك باند حرفه‌اي كه با ترفندي خاص اقدام به سرقت طلاجات و زيورآلات زنان كهنسال مي‌كردند در عمليات ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان شاهين‌شهر و ميمه دستگيرشدند.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ رجبعلي مختاري فرمانده انتظامي شهرستان شاهين‌شهر و ميمه با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت طلاجات و زيورآلات زنان كهنسال در شاهين‌شهر كه توسط فردناشناس صورت گرفته بود، موضوع شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.
 
وي افزود: در اين راستا ماموران تحقيقات خود را آغاز و با انجام تحقيقات گسترده و جمع‌آوري قرائن و شواهد و سرنخ‌هاي موجود، سرانجام اعضاي يك باند حرفه‌اي شامل دو مرد و يك زن را شناسايي و طي هماهنگي با مقام قضائي هر سه نفر را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.
 
اين مقام انتظامي اظهار داشت: اين سارقان در سرقت‌هاي خود با ظاهري موجه و مذهبي وبا استفاده از خودروهايي با پلاك‌هاي جعلي در معابر عمومي زنان كهنسال را طعمه خود قرار داده و به بهانه كمك كردن و رساندن به منزل، آنها را سوار برخودرو خود مي‌كردند و با زمينه‌چيني و جلوه‌دادن خود به‌عنوان فردي مذهبي اعتمادشان را جلب و سپس با ترفندي خاص اقدام به سرقت تمامي زيورآلات آنها مي‌كردند.
 
اين مقام مسئول با اشاره به اعتراف سارقان به10 فقره سرقت زيورآلات افراد كهنسال با اين شيوه، گفت: ارزش طلاجات سرقت شده از مالباختگان در تمامي اين سرقت‌ها بيش از يك‌ميليارد و800ميليون‌ريال برآورد شده است.
 
سرهنگ مختاري خاطرنشان كرد: در اين رابطه با شناسايي مالباختگان و اخذ شكايات آنها هر سه متهم همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.
 
سرهنگ مختاري در پايان از عموم شهروندان به‌ويژه زنان كهنسال خواست كه به هيچ عنوان سوار خودروهاي ناشناس نشوند و در صورت مواجهه با چنين افرادي هرگز فريب آنها را نخورده و سريعا موضوع را از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی