بازدید 3682

حمله بیرانوند به مالک نفت با رمز کارواش!

مالکی که دفترش در کارواشی باشد که ماشین مردم را شستشو می کند می تواند عهده دار باشگاهی باشد که در جام باشگاه های آسیا بازی می کند؟ وقتی من به آنجا رفتم ماشین من را شستند و به من تحویل دادند، همین!
کد خبر: ۷۴۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲ 31 October 2017
دروازه‌بان سابق تیم نفت در خصوص طلبی که از این باشگاه دارد ولی گفته می شود این تیم باید برای رفتن به آسیا این بدهی را بدهد، گفت: اگر تا فردا با من، سیدجلال حسینی و وحید امیری تسویه نکنند تمام چیزهایی که از آنها داریم تحویل رسانه‌ها می‌دهیم تا مردم همه چیز را بفهمند.

به گزارش تابناک ورزشی، بیرانوند گفت: ما حق مان را از باشگاه نفت می‌خواهیم، اکنون 8 روز به آنها AFC دوباره فرصت داده اما آنها هیچ کاری نکردند. معلوم نیست مسئولان باشگاه نفت در کدام سوراخی پنهان شده‌اند، همانطور که گفتم اگر تا فردا تسویه نکنند قبل از اینکه وارد اردوی تیم ملی شویم همه چیز را تحویل رسانه‌ها خواهیم داد. خیلی چیزها می‌دانم که می‌توانم آنها را بگویم. 

وی ادامه داد: از هیچ کس نمی ترسیم. باشگاه نفت تهران دوباره 8 روز وقت خواسته در حالی که هنوز یک کار درست و حسابی انجام نداده و من نمی دانم این آقای گل محمدی روی چه حسابی نفت را به آقای جهانیان داده. آقای عماد حسینی، تاجیک و دیگران الان در کدام سوراخ قایم شده اند که جواب ما را بدهند؟
خیلی چیزها را می دانم اما تا فردا به آنها مهلت می دهم. آقای ساکت! آقای تاج! مالکی که دفترش در کارواشی باشد که ماشین مردم را شستشو می کند می تواند عهده دار باشگاهی باشد که در جام باشگاه های آسیا بازی می کند؟ وقتی من به آنجا رفتم ماشین من را شستند و به من تحویل دادند، همین!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر