بازدید 8835

ردپای مرد سبزی‌فروش در پرونده اسیدپاشی

کد خبر: ۷۴۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 31 October 2017
مرد سبزی‌فروش گمان نمی‌کرد دوستی تلگرامی‌ با عروس خانواده‌ای، پای او را به پرونده اسیدپاشی باز کند.

به گزارش جام‌جم، شامگاه 24 مرداد امسال زن 73ساله‌ای در دهکده المپیک تهران هدف اسیدپاشی دو موتورسوار قرار گرفت و مصدوم شد. با شکایت وی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران، تحقیقات را آغاز کردند. در بررسی‌های پلیسی معلوم شد قربانی اسیدپاشی با عروسش اختلاف داشته است.

تحقیقات در این شاخه نشان داد، عروس شاکی با مرد مغازه‌داری دوستی تلگرامی داشته است. این زن به عنوان مظنون پرونده بعد از سه ماه بازداشت شد.

زن میانسال در جریان تحقیقات منکر اجرای نقشه اسیدپاشی و دوستی تلگرامی با مرد غریبه شد و اعلام کرد خط تلفنی که مزاحم با مادرشوهرش تماس گرفته و تهدیدش کرده، متعلق به وی نیست.

 این درحالی بود که تحقیق پلیس از پسر وی نشان می‌داد، شماره تلفن مزاحم متعلق به مادرش بوده است. 

در ادامه تحقیقات مغازه‌داری که دوست تلگرامی این زن بود، دو روز پیش بازداشت شد و دیروز برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد .

متهم 48 ساله به قاضی پرونده گفت: من از پنج سال پیش مغازه سبزی‌فروشی دارم. این زن از دو سال پیش مشتری‌ام شده بود. شماره تلفنم را از روی شیشه مغازه برداشته و یک بار تلفنی حرف زد و دوستی‌مان شکل گرفت متوجه شدم دچار مشکلات مالی است، کمی پول دستی به او دادم. 

بعد هم او برای مشتریانم سبزی پاک و سرخ می‌کرد و پول می‌گرفت. او حتی یک گوشی و سیمکارت به من داد تا از آن استفاده کنم.

در تلگرام با هم در ارتباط بودیم. یک روز گفت زنی از اقوام او برایش ایجاد مزاحمت کرده که با تلفن آن زن تماس گرفتم و تهدیدش کردم. 

زمانی که بازداشت شدم، فهمیدم او متاهل بوده و مادرشوهرش هدف اسیدپاشی قرار گرفته است. من نقشی در اسیدپاشی نداشتم.

شواهد نشان می‌داد عروس خانواده طراح اصلی این اسیدپاشی است. هر دو متهم در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار