بازدید 10341

نجات کارگر محبوس شده زیر آوار خانه مخروبه

کد خبر: ۷۴۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 30 October 2017
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات یک کارگر که زیر آوار خانه‌ای در حال تخریب محبوس شده بود خبر داد.
 
به گزارش مردم سالاری، سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در مورد حادثه ریزش آوار در خیابان نامجو اظهار کرد: ساعت 12:10 دیروزاین حاثه اعلام شد و به دنبال آن سه ایستگاه اعزام شدند. محل حادثه یک ساختمان 2 طبقه قدیمی بود که کارگران در حال تخریب آن برای ساخت بنای جدید بودند.
 
وی افزود: در حالی که کارگران در حال تخریب سقف‌ها و بناها بودند یکباره سقف طبقه دوم و اول تخریب شد و یک کارگر افغان 25 ساله از پا تا بالای کمر زیر ستون‌ها و نخاله‌های ناشی از تخریب گرفتار شد.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد رهاسازی این فرد از زیر آوار اظهار کرد: با توجه به اینکه فرد مصدوم شرایط حساسی داشت، کوچکترین بی‌احتیاطی می‌توانست آسیب‌های جدی را ایجاد کند.
 
از همین رو آتش‌نشانان ابتدا ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و در حضور عوامل اورژانس عملیات را آغاز کردند و پس از خارج کردن این فرد، او را تحویل اورژانس دادند.
 
ملکی با اشاره به اینکه این کارگر از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود ادامه داد: در نهایت ساعت 12:49 محل تحویل عوامل شهرداری شد و عملیات به پایان رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی