بازدید 10857

تیراندازی پلیس، سارق خودرو را زمین‏گیر کرد

کد خبر: ۷۴۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 29 October 2017
رئیس کلانتری۱۲۰ سیدخندان، از دستگیری یک سارق خودرو در محدوده بزرگراه رسالت خبر داد و گفت: این متهم هنگام فرار با شلیک پلیس زمینگیر و دستگیر شد.
 
به گزارش ابتکار، سرهنگ داوود زندی گفت: ماموران گشت انتظامی این کلانتری روز گذشته در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه رسالت به مشخصات مخدوش شده یک خودروی سواری مشکوک شده و برای بررسی مشخصات آن را از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام کردند که طی آن مشخص شد که خودروی مذکور مدتی پیش از همان محدوده به سرقت رفته است.
 
وی افزود: بر همین اساس، ماموران به راننده خودروی سواری مذکور دستور توقف دادند اما راننده علی‏رغم شنیدن دستور پلیس سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ از محل دور شده و فرار کند که این امر به تعقیب وی منجر شده تا این که در نهایت پس از طی مسیر حدودا ۲ کیلومتر در خیابان کرمان جنوبی، خودرو متوقف شد.
 
سرهنگ زندی گفت: به محض توقف خودرو متهم با پای پیاده به سمت یک بوستان محلی در همان اطراف فرار کرد اما با شلیک هوایی ماموران تعادل خود را از دست داده و به زمین خورد که در نهایت دستگیر و به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد.
 
متعاقبا مالک خودرو شناسایی و به کلانتری دعوت شد و سارق نیز در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف و پس از تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی