بازدید 5636
۲

خطر حذف هر ۴ نماینده ایران از آسیا جدی است

کد خبر: ۷۴۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ 29 October 2017
در حالی که شب گذشته (شنبه) اعضای فدراسیون فوتبال با مدیران عامل چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا جلسه‌ای برگزار کردند میزان بدهی و تعداد طلبکاران هر یک از این تیم‌ها مشخص شد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، در پی برگزاری جلسه‌ای در سازمان لیگ فوتبال با حضور مدیران عامل چهار باشگاه استقلال، پرسپولیس  تراکتورسازی و نفت، میزان بدهی هر یک از این تیم‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌گری مشخص شد. این تیم‌ها تا دوشنبه فرصت دارند که با حل مشکلات خود و پرداخت این بدهی‌ها، مجوز حرفه‌ای‌گری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا  را کسب کنند.

در لیست‌هایی که شب گذشته چهار نماینده ایران داده شد، میزان بدهی هر یک از تیم‌ها و افرادی که باید طلب آنها پرداخت شود، مشخص شده است.

بر این اساس باشگاه تراکتورسازی باید مبلغی حدود ۳ میلیارد را به ۳۰ شاکی پرداخت کند. آنها برای پرداخت این بدهی فقط تا دوشنبه مهلت دارند.

البته وضعیت باشگاه تراکتورسازی و سه نماینده دیگر ایران بهتر است، زیرا به نظر می‌رسد آنها توانسته‌اند با اکثر شاکیان خود به توافق برسند و کار خود را برای اخذ مجوز حرفه‌ای‌گری ساده‌تر کنند.

همچنین تعداد بدهکاران ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز در جلسه شنبه شب حدود ۵۰ تا ۷۰ نفر اعلام شده که روند کسب تفاهم این دو باشگاه با شاکیان به کندی پیش می‌رود و نگرانی جدی از کسب این تفاهمات وجود دارد.

پیش از این فتاحی مسوول برگزاری مسابقات لیگ، بدهی پرسپولیس برای فرار از حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا را حدود ۳ میلیارد تومان و بدهی استقلال را حدود ۵ میلیارد تومان اعلام کرده بود.

هر سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به بودجه فوری طی ۲۴ ساعت آینده نیاز دارند تا بتوانند شاکیان خود را راضی کنند و بتوانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

در صورتی که این مهم رخ ندهد، اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران رخ خواهد داد و چهار نماینده باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا از این مسابقات کنار گذاشته خواهند شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
بهتر. خدا کنه حذف بشن
من بعنوان یک شهروند معمولی طبقه پایین، راضی نیستم حتی یک ریال از پول کشور خرج اینا بشه
باید فوتیال مستقل بشه. تا کی باید پول مردم بیچاره را خرج فوتبال کرد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان