بازدید 5347

ظهور سرمایه گذاری های جدید به ضرر طلا خواهد بود

یک تحلیلگر ارشد بین المللی بر این باور است که ظهور سرمایه گذاری های جدید و جایگزین به خصوص ارزهای دیجیتال می تواند به ضرر طلا و سرمایه گذاری در این بازار باشد.
کد خبر: ۷۴۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۲ 28 October 2017
یک تحلیلگر ارشد بین المللی بر این باور است که ظهور سرمایه گذاری های جدید و جایگزین به خصوص ارزهای دیجیتال می تواند به ضرر طلا و سرمایه گذاری در این بازار باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، مایکل هیوسون تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری سی ام سی مارکتس در سخنانی تاکید کرد: پیدایش و گسترش سرمایه گذاری های جایگزین به خصوص انواع ارزهای دیجیتال در بازارهای بین المللی بی شک به ضرر سرمایه گذاری در سایر بازارها به خصوص طلا خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: با پیشرفت فناوری و ظهور ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران زیادی ترجیح می دهند پول و سرمایه خود را در این بازار سرمایه گذاری کنند.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی تصریح کرد: البته بازار ارزهای دیجیتال با ریسک های زیادی روبرو است و سرمایه گذارانی که به دنبال ریسک پایین هستند معمولا بازارهای سهام اوراق قرضه و طلا را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند.

این در شرایطی است که قیمت جهانی بیت کوین طی هفته های اخیر با رشد فزاینده ای روبرو شده و به 6000 دلار رسیده است. پیش بینی می شود با ظهور ارزهای دیجیتال بیشتر در آینده سرمایه گذاری در سایر بازارها به خصوص طلا و فلزات گرانبها دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.

وی افزود: اگر شما در تابستان امسال بیت کوین خریده بودید، پول شما دو برابر شده بود. کسی نمی تواند از این سود چشم پوشی کند. پایین بودن نرخ بهره در کشورهای صنعتی و توسعه یافته نیز بسیاری از سرمایه گذاران را به سوی بازار ارز دیجیتال سوق داده است.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: اگر ارزهای دیجیتال وجود نداشت، بهترین سرمایه گذاری در شرایط کنونی خرید طلا بود. طلا برای جلب نظر سرمایه گذاران بین المللی کار سخت و دشواری دارد. افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده و رشد فزاینده شاخص سهام در هفته های اخیر موانع بزرگی برای بازار طلا به شمار می رود.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: با بررسی روند قیمت طلا در ده ماه گذشته به این نتیجه می رسیم که قیمت این فلز گرانبها با نوسانات زیادی روبرو شده است ولی هنوز عاقلانه این است که سرمایه گذاران بخشی از دارایی و سرمایه خود را به صورت طلا نگهداری کنند.

وی در پایان گفت: تا زمانی که طلا بتواند سطح حمایتی 1250 دلاری را حفظ کند این امیدواری وجود دارد که در هفته های آینده روندی صعودی خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها