بازدید 9679

درخواست مادرشوهر برای قصاص عروس اسیدپاش

کد خبر: ۷۴۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 25 October 2017
زن جوان افغان که به‌دنبال اختلاف‌های شدید خانوادگی، شوهرش را درخواب با اسید سوزانده و جانش را گرفته بود صبح دیروز درشعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی بابایی  و با حضورقاضی تولیت-مستشاردادگاه- پای میز محاکمه ایستاد.
 
به گزارش ایران، درپی این واقعه هولناک که آذر سال گذشته درجنوب تهران رخ داد، زن جوان بلافاصله دستگیرشد.
 
او دربازجویی به بازپرس شعبه دوم دادسرای شهرری گفت: «از مدتی پیش با شوهرم به مشکل خورده بودم. او دائم اذیتم می‌کرد و با هم هر روز دعوا داشتیم. از شب قبل هم دعوا و درگیری‌مان شدت گرفته بود. تا دم دم های صبح دعوا می‌کردیم تا اینکه شوهرم خوابش برد. من به خودش گفته بودم که او را در خواب با اسید خواهم سوزاند ولی به حرفم توجهی نکرد.
 
شب حادثه به انباری رفتم و از آنجا ظرفی پلاستیکی را پر از اسید کردم. وقتی بالا آمدم هنوز خواب بود که بیدارش کردم. وقتی از جا پرید یکدفعه اسید را به رویش ریختم. در همان حال پشیمان شدم و به کنارش رفتم و او را بغل  و معذرت خواهی کردم. بعد هم با پلیس و اورژانس تماس گرفتم ولی افسوس که شوهرم در بیمارستان فوت کرد.»
 
در جلسه دیروز، مادر مقتول برای عروس جنایتکارش قصاص خواست.این زن که مادرپسرخردسالی است در جلسه دیروز دادگاه بار دیگر ماجرای اسیدپاشی را شرح داد و پس از اعتراف و ابراز ندامت، از مادرشوهرش درخواست عفو و بخشش کرد.
 
اوگفت: «مرا به خاطرپسرم ببخشید.» اما مادرشوهر همچنان خواستارقصاص قاتل پسرش بود. بنابراین قضات ختم جلسه را اعلام کردند و برای مشخص شدن سلامت روانی متهم، او را به پزشکی قانونی معرفی کردند تا پس ازاعلام نتایج بررسی‌ها دراین باره تصمیم بگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان