بازدید 14111
۲

طلبه قرباني خشم همسايه

کد خبر: ۷۴۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 25 October 2017
دوشنبه شب طلبه جواني در خيابان پيروزي تهران هنگامي كه همراه با همسرش از مسجد در راه برگشت به خانه بود با ضربات قمه جواني مصدوم شد.
 
به گزارش اعتماد، ضارب با مشت ضربه‌اي به سر طلبه وارد كرد و وقتي به زمين افتاد با قمه 5 ضربه به پهلوها و كمرش زد. مركز اطلاع‌رساني پليس تهران اعلام كرد طلبه جوان و ضارب او با هم همسايه بودند و علت اين حمله مشكلاتي بود كه آنها در مجتمع مسكوني‌شان با هم داشتند. اما تسنيم در گزارشي اعلام كرد ضارب يكي از اراذل و اوباش منطقه شرق تهران در محدوده ميدان شكوفه بوده است.
 
يكي از شاهدان عيني كه در صحنه حادثه حضور داشت نيز درباره حادثه به تسنيم گفت: «آن شب طلبه جوان همراه همسر خود در حال بازگشت از مسجد به منزلش بود كه مورد حمله و ضربات قمه فرد مهاجم قرار گرفت.»
 
به گزارش تسنيم فرد مهاجم بعد از اينكه نيروهاي پليس و اورژانس از راه رسيدند با نيروهاي اورژانس درگير شد و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داد اما در نهايت به وسيله پليس دستگير شد. همچنين تسنيم گزارش داد كه اين شخص در بازجويي‌هاي اوليه گفت شيطان براي ضرب و شتم اين طلبه به او الهام كرده است.
 
همچنين مركز اطلاع‌رساني پليس پايتخت اعلام كرد ضارب طلبه تعادل روحي نداشته است. اين حادثه در خيابان پيروزي اتفاق افتاده و با حضور به موقع ماموران كلانتري ۱۱۰ شهدا ضارب دستگير و به كلانتري منتقل شده و پرونده در حال پيگيري است. برابر گزارش به دست آمده وضعيت عمومي مصدوم رضايت‌بخش است.
 
حمله به يك روحاني ديگر در ايستگاه متروي امام خميني
 
همچنين ديروز سردار حسن رحيمي؛ رييس پليس پايتخت از دستگيري ضارب يك روحاني در خروجي ايستگاه متروي امام خميني خبر داد. سردار حسين رحيمي به ايسنا گفت: يك روحاني در پلكان مترو امام خميني مورد ضرب و شتم يك نفر قرار گرفت كه در پي آن ماموران پليس وارد عمل شده و فرد ضارب را در حالي كه قصد فرار داشت، دستگير كردند. وي با بيان اينكه اين روحاني در حال خروج از ايستگاه متروي امام خميني بود، گفت: فرد ضارب از پشت سر به او حمله كرده و او را مورد ضرب و جرح قرار داده است.
 
رحيمي با اشاره به انتقال متهم به مقر پليس گفت: بررسي‌هاي اوليه حاكي از اين است كه انگيزه حمله به اين روحاني، اختلافات شخصي قبلي بوده است. فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه متهم در بازداشت به سر مي‌برد درباره وضعيت اين روحاني مضروب نيز گفت كه وي به بيمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار دارد.
 
حمله به دو روحاني در تيرماه امسال
 
در تيرماه امسال نيز يك روحاني هنگام امر به معروف و نهي از منكر هدف تيراندازي يكي از مسافران مترو قرار گرفت و مجروح شد. معاون فرماندار شهرري درباره جزييات اين حادثه گفته بود: درگيري لفظي روحاني با يكي از شهروندان داخل ايستگاه مترو به درگيري فيزيكي انجاميد. مهاجم روحاني را با چاقو موردحمله قرار داد.
 
سرانجام با ورود عوامل انتظامي و مقاومت ضارب، پليس مهاجم را هدف قرار داد و درنهايت قائله با تيراندازي پليس تمام شد. روحاني مضروب به بيمارستان منتقل‌ و بعد از بهبودي مرخص شد. اما ضارب به وسيله گلوله پليس مجروح و در راه بيمارستان به علت خونريزي زياد جان باخت. دو شهروند نيز در درگيري پليس با ضارب مجروح شدند.
 
همچنين در تيرماه امام جماعت شهرستان فيروزه در نيشابور به وسيله چند جوان مورد ضرب و شتم قرار گرفت. اين روحاني امام جماعت مسجد محله‌اي در يكي از روستاهاي نيشابور بود. او در حال عبور از خيابان به وسيله يك موتورسوار با افشانه فلفلي مورد حمله قرار گرفت. مهاجمان از موتوسيكلت پياده شدند و به او 16 ضربه قمه وارد كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
یکی دیگه در شیراز که فوت کرده.مسئله چیست قضیه داره سریالی میشه.
گفتن کلمه روحانی درست نيست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی