بازدید 7032

محاکمه عامل قتل روز سیزده بدر

کد خبر: ۷۴۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 23 October 2017
جوانی که در جریان درگیری به‌خاطرصورت حساب رستوران، پسر دایی‌اش را با یک تکه شیشه به قتل رسانده بود صبح دیروز از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافت وپای میز محاکمه ایستاد.
 
به گزارش ایران، هفدهم فروردین پارسال، مأموران پلیس ازمرگ پسری دریکی از بیمارستان‌های لواسان با خبرشدند. همزمان با شروع تحقیقات تخصصی مشخص شد فرهاد که به خاطرپرداخت پول ناهارروزسیزده بدر، با پسرعمه‌اش دریکی از رستوران‌های لواسان درگیر شده و  مجروح شده بود  سه روزپس ازانتقال به بیمارستان جان باخت.
 
کارآگاهان جنایی پس ازشناسایی متهم- احمد 32 ساله- به تعقیبش پرداخته و سرانجام دستگیرش کردند. عامل قتل نیز در بازجویی‌ها به قتل پسر دایی‌اش اعتراف کرد و روانه زندان شد. صبح دیروزمتهم به قتل پس ازانتقال به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران، به ریاست قاضی قربانزاده وبا حضور قاضی غفاری -مستشار دادگاه- پای میز محاکمه ایستاد.
 
در آغاز جلسه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند و سپس اولیای دم از قضات دادگاه قصاص قاتل را درخواست کردند.آنگاه متهم در جایگاه ایستاد که ابتدا اتهامش را قبول نکرد اما درآخرین دفاعیاتش قتل را پذیرفت.
 
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند وقراراست بزودی حکمشان را صادر کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی