بازدید 2816

۸‌کشته و ۱۸‌مجروح در تصادفات ۲۴‌ساعت‌گذشته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشورگفت: در این حوادث ۸ نفر کشته و ۱۸ نفرمجروح شدند.
کد خبر: ۷۴۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 22 October 2017
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته جاده های کشورگفت: در این حوادث ۸ نفر کشته و ۱۸ نفرمجروح شدند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: تصادف بین یک دستگاه وانت تویوتا و پژو ۴۰۵ حامل افاغنه در جنوب استان سیستان و بلوچستان منجر به کشته شدن ۶ نفر و مجروح شدن ۶ نفر دیگر شد.

وی درباره جزئیات حادثه گفت: به گزارش پلیس راه ایرانشهر – خاش این تصادف در کیلومتر ۳۵ سرباز رخ داده است و علت تصادف تجاوز به چپ راننده وانت تویوتا اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین به تصادف دو دستگاه پراید در استان آذربایجان شرقی اشاره و افزود: این تصادف در کیلومتر ۱۷ محور خوی و ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح یکشنبه اتفاق افتاد و در این حادثه یک نفر کشته و ۴ نفر مجروح شدند. علت این حادثه بی توجهی یکی از راننده ها به جلو اعلام شده است.

اصفهان : تصادف پژو

ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شنبه یک دستگاه پژو ۴۰۵ در استان اصفهان با یک شیئی ثابت برخورد کرد که در این تصادف یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. علت حادثه تخطی راننده از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

فارس: تصادف پراید با تیبا

این بار تصادف در جاده شیراز اتفاق افتاد که طی آن یک دستگاه سواری پراید و تیبا با یکدیگر برخورد کردند. تصادف ساعت ۸ صبح یکشنبه رخ داد که در پی آن ۴ نفر مجروح شدند. علت این حادثه رعایت نشدن حق تقدم از سوی راننده پراید اعلام شده است.

اصفهان: تصادف تاکسی و پژو

تصادف تاکسی ون دلیکا و سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۶ محور آزادگان دو نفر مجروح بر جای گذاشت. این تصادف ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه اتفاق افتاد و علت آن تخطی راننده تاکسی ون از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر