بازدید 5470

دستگیری ۶ نفر به جرم انتشار شايعه قتل

کد خبر: ۷۴۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 21 October 2017
فرمانده انتظامي استان فارس گفت: درپی انتشار شایعاتی مبنی بر وقوع قتل درشهرستان فسا و ایجاد جو ناامنی و دلهره در بین شهروندان این شهرستان، 6 نفر از انتشار‌دهندگان اين شايعه دستگير شدند.
 
به گزارش آرمان، سردار احمد علي گوودرزي در گفت‌و‌گو با پايگاه خبري پليس، بيان كرد: در پی انتشار شایعاتی مبنی بر وقوع قتل زنی در شهرستان فسا و انتشار آن در فضاي مجازي، پلیس فتا در یک سلسله اقدامات فنی ضمن شناسایی عاملان تولید و انتشار شایعه، 6 نفر از مجرمان را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی كرد.
 
فرمانده انتظامی استان فارس ضمن اشاره به تسلط کافی نیروهای پلیس در فضای مجازی، به افرادی که نسبت به انتشار شایعات در فضای مجازی مبادرت كنند هشدار داد و خاطرنشان کرد: طبق قانون و بر اساس ماده 18 قانون جرایم رایانه‌ای، هرکس به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به وسیله سامانه رسمی، رایانه‌ای یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر كند یا در دسترس دیگران قرار دهد به حبس از 91روز تا دو سال با جریمه نقدی از پنج‌میلیون تا 40میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
 
سردارگودرزی در پایان ضمن هشدار به شهروندان در خصوص عدم اعتماد به فضای مجازی و شایعات منتشره اظهار كرد: اخبار و حوادث پلیسی را از طریق مراجع رسمی و سامانه‌های متعلق به پلیس پیگیری كنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی