بازدید 18634
منتظر پاسخ «صندوق بازنشستگی» و «آتیه صبا» هستیم؛

مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت! + اسناد

هرچند این فرد که گفته می شود، با یک مدیر ارشد در صندوق بازنشستگی کشوری نسبت فامیلی دارد و به همین دلیل هم دشواری های زیادی در راه برکناری او پیش روی مسئولان هلدینگ اقتصادی آتیه صبا وجود داشته است، آبان ماه گذشته، مسئولیت مدیر عاملی اش پایان یافته، همچنان حقوقی معادل 157 میلیون ریال به صورت ماهانه دریافت می کند.
کد خبر: ۷۳۹۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 18 October 2017
در ادامه افشای برخی ناهنجاری های اقتصادی توسط سایت خبری و تحلیلی «تابناک»، به تازگی با نمونه ای از صدور فیش حقوقی نیمه نجومی برای افرادی مواجه شده ایم که فرد دریافت کننده آن سابقا مسئولیتی داشته، اما به دلیل نسبت فامیلی که با برخی مسئولان در صندوق بازنشستگی کشوری دارد، با گذشت تقریبا یک سال از پایان مسئولیت، همچنان حقوق معادل 150 میلیون ریالی او پابرجا و ادامه دار است.

به گزارش «تابناک»؛ آبان ماه سال گذشته به دلیل ناتوانی مدیر عامل یکی از شرکت های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری ـ که زیر نظر هلدینگ اقتصادی آتیه صبا فعالیت می کند ـ وی از این مسئولیت کنار گذاشته و فرد دیگری جانشین او  می شود، اما با گذشت تقریبا یک سال از پایان مسئولیت مدیر عامل سابق، همچنان حقوق او برقرار است.

هرچند گفته می شود این فرد با یک مدیر ارشد در صندوق بازنشستگی کشوری نسبت فامیلی دارد و به همین دلیل هم دشواری های زیادی در راه برکناری او پیش روی مسئولان هلدینگ اقتصادی آتیه صبا وجود داشته است، آبان ماه گذشته مسئولیت مدیر عاملی اش پایان یافته، اما همچنان حقوقی معادل 157 میلیون ریال به صورت ماهانه دریافت می کند.

اگر با احتساب حقوق مهر ماه این شخص محاسبه کنیم، مدیر عامل سابق یکی از شرکت های اقتصادی زیر مجموعه صنوق بازنشستگی کشوری به صرف داشتن نسبت فامیلی و بدون داشتن هیچ گونه مسئولیتی تاکنون بالغ بر یک میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق دریافت کرده است که تماما این پول توسط شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به وی پرداخت شده که در ادامه فیش های آن منتشر خواهد شد.

آقای «م.ص» که سابقه مدیریت ورزشی نیز در کارنامه اش دیده می شود، مطابق با آمارهای اقتصادی ارائه شده در زمان مدیریت یکی از قدیمی ترین شرکت های اقتصادی و صنعتی ایران ـ که اکنون متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است و زیر نظر هلدینگ اقتصادی آتیه صبا فعالیت می کند ـ این شرکت را به مرز ورشکستگی رسانده و معلوم نیست پرداخت این حقوق پاداش کدام اقدام اقتصادی سودمند او برای مجموعه مذکور است!

مطابق با فیش های حقوقی که در اختیار «تابناک» قرار گرفته است، این شخص فروردین ماه سال 1396 حقوقی معادل 157 میلیون و 969 هزار و 864 ریال حقوق دریافت کرده که پس از کسر کسوراتی مثل بیمه تأمین اجتماعی و مالیات این رقم به 135 میلیون 936 هزار و 400 ریال رسیده است.
مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت!!
 

او همچنین بابت حقوق اردیبهشت ماه خود 157 میلیون 969 هزار و 864 ریال حقوق داشته که پس از کسر کسورات به صورت خالص 135 میلیون و 936 هزار و 400 ریال دریافت کرده است.

مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت!!
 

این فرد، در خرداد ما سال 1396 حقوقی معادل 157 میلیون و 969 هزار و 864 ریال حقوق دریافت کرده که پس از کسر کسوراتی مثل بیمه تأمین اجتماعی و مالیات، این رقم به 135 میلیون 936 هزار و 400 ریال رسیده است.

مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت!!
 

او همچنین در تیر ماه، حقوقی معادل 157 میلیون و 969 هزار و 864 ریال حقوق دریافت کرده که پس از کسر کسورات، این رقم به 135 میلیون 936 هزار و 401 ریال رسیده است.

مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت!!
 

برای مرداد ماه 1396 نیز این شخص، حقوقی معادل 157 میلیون و 969 هزار و 864 ریال حقوق دریافت کرده که پس از کسر کسوراتی مثل بیمه تأمین اجتماعی و مالیات، این رقم به 135 میلیون 936 هزار و 400 ریال رسیده است.

مدیر عامل سابق برای کار نکرده، یک‌میلیارد و 727 میلیون ریال حقوق گرفت!!
 
 با توجه به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های اقتصادی زیر مجموعه آن ـ همان طور که از نامش پیداست ـ متعلق به بازنشستگان است، لازم است هرچه زودتر صندوق و شرکت زیر مجموعه آن در خصوص این مورد پاسخ روشن و شفافی به مردم و مالکان اصلی خود یعنی بازنشستگان ارائه کند و نهادهای نظارتی هم به طور جدی در چنین موضوعاتی ورود کرده و با هرگونه تخلف احتمالی به طور جدی برخورد کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۹
ژنش زیاد خالص و خوب نبود چون اگر بود حقوقش بیشتر میشد
باید بره برای بالاتر بردن قدرت ژنش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
به هر حال جزئ "ژن قشنگ ها " محسوب میشه
منتظر پاسخ هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
بشید تا علف زیر پاهاتون سبز بشه کدو پاسخ
نباس میگرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
چرا نباید میگرفت؟ به نظر من کاملا حقش هست باید! همین که کاری نکرده خودش کلی کار هست! در شرایطی که هزار میلیارد، هزار میلیارد اختلاس و دزدی میکنن، اینکه ایشون کاری نکرده خودش کلی کار هست و نکته مثبت محسوب میشه...
اینها ذخایر ملی هستند!!! امید ملی هستند!!! قرار است ثبت جهانی شوند، مایه سرافرازی ایران و اسلامند، سرمایه ملی ما هستند، درباره آنها اینجور نگویی تو را به خدا!
در کشور یک سفره پهن شده هر کس دستش می رسه باندازه توانش یه لقمه بر می داره
نوش جانشان
نباید گیرنده را توبیخ کرد بلکه کسی که این شرایط را فراهم کرده از او 3 برابرش پس گرفت
هیچ کسی اون دنیا رو باور نداره؟؟؟
باسلام در کشوری که یک نفر 30هزار میلیاردریال میخورد این چیزها طبیعی است زیاد خودتان را ناراحت نکنید.
احتمالا از ژن های برتر و خوبی بهره مند است که موجب شده این همه پول به سمتش برود.
حقوق 15 ميليوني براي مدير عامل يك شركت حقوق خيلي بالايي نيست. ولي مشكل اينجاست كه اين آدمهاي 2 زاري كه دست چپ و راستشون رو از هم تشخيص نميدن به واسطه فاميل بازي يا رابطه بازي اومدن و اين پست ها رو اشغال كردن و نه تنها كاري از پيش نميبرن بلكه عمدا و از طريق اختلاس و زد و بند يا از روي ناداني شركت يا سازماني رو كه در اون كار ميكنن با نابودي ميكشند!
ایشون حقوق نمیگیرند اندازه حقوق اینقدر نیست احتمالا ایشان اختلاس می کنند
به استناد فرمایش گهر بار آقای قالیباف ۴٪ یعنی سه ملیون نفر خودی کشور را مصادره کرده اند دیگر امیدی به رفاه وآینده مردم نیست
در استان ما نفراتی در پشت میز های بعضی از نهادهای مهم اقتصادی استان هستند که جمع دو عدد سه رقمی را نمی توانند انجام دهند این که چیزی نیست
اقای قرائتی ها چرا داد نمیزنین؟
خدا وکیلی آدم حسودی نیستم ولی حقوق 2 ماه ایشون اندازه حقوق یک سال منه.
از شما چه پنهون الان سه ماهه میخوام برای پسرم که محصل رشته کامپیوتره ی لب تاب بگیرم بخداوندی خدا زورم نمیرسه.
فوق لیسانسم
شرکت معتبر کار میکنم
ولی خوب حقوقمون 10% حقوق این رئیس بزرگواره
البته ناشکر نباشم 16%
خدایا توبه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
منهم مثل شما هستم. با 29 سال سابقه کار و ومدرک فوق لیسانس دولتی. شبیه من و شما هم خیلی زیاد هست تو تشکیلات اداری مملکت. اما واقعیتش اینه که حساب و کتاب درستی نداره امورات کشورمون.
فقط به قالیباف خندیدیم.حالا میبینم حرفاش در مورد چهار درصدی ها درست بوده
اين چه اداى بى معنى است م ر ع ق ب ز اگر جرات نداريد اسم را بنويسيد مطلب را هم ننويسيد
عزيزان كل مملكت همينه خيلي خودتونو ناراحت نكنين
واحد پول ایران تومان است اینکه شما ریال گفتید روغن داغش را زیاد کردید!
انقلاب کردیم که تبعیض نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
خخخخخخخخخخخخ زهی خیال باطل.
آه از این مملکت ...
به دلم مونده یه بار خبری بخونم که همه مردم رو خوشحال کنه اما ...
این عزیز پول ژن خوبشو گرفته. زشت نیست اوقات این آدم گرانقدر رو که شاید شرکتهای خارجی اگر کشفش کنن رو دست ببرنش رو تلخ میکنید.
به امید روزی که شاهد موارد این چنین در میهن عزیزمان نباشیم
این چهار درصدی ها کشور دستشونه.هرکاری بخان میکنن.
بخورید و بیاشامید ولی اصراف نکنید وقتی پزشک مملکت کارانه ۳۰۰ میلیونی میگیره ۱۵ میلیون که پول تو جیبی نجومی بگیران هست
به خدا قسم آموزش پرورش ۱۵ ماهه نتونسته حق امتحانات و حق التدریس رو پرداخت کنه ، این آه دیده من و اشک دل شماست/ // ..........
بی شعوری‌در جامعه موج می زنه
تابناک جان لطفا این دزدیها واختلاسها وچپاول وغارت کشور را به اطلاع ان بالاییها برسانید وگرنه مردم اگاهند ولی دست بسته.
اینقدر از این دست خبرها زیاد شده که واقعا حال انسان منقلب میشه. وقتی هم میگی آقا مگر مملکت بی حساب و کتابه ؟ از اونور می بینی مدیران و مسئولان چندین تشکیلات مثلا نظارتی با ادعاشون گوش فلک را کر میکنند. حالا اینجا مناسبه که دنبال پرتقال فروش بگردیم یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
آقا شک نکن که بی حساب و کتابه.
وقتی رییس فعلی یکی از نزدیکان خود را در شرکت آزاد راه شرق سپاهان بعنوان رییس هیئت مدیره قرار داده وایشان صرف ۱۰ روز ۱۹۸ نفر را بیکار کرد
واقعا که
سلام
تقریبا در تمام ادارات دولتی همینطور است . افرادی که رابطه خوبی (پاچه خواری، نورچشمی یا عضو باند بودن ) با مدیران مربوطه دارند(نه بر اساس لیاقت و نیاز مجموعه)، بعد از بازنشستگی به عناوین مختلف بازگشت به کار میشوند. بله کاسه جایی رود که باز آید قدح. این درحالی است که از توانمندی کارکنان آن مجموعه ها استفاده مناسب نمیشود.
بازنشسته ها زیر بارتورم با حقوق های نصف شاغلین کمرشان خم شده تجمعات اعتراضات هم بی اثر شده انوقت مرتب میگن نداریم حقوقتان را همسان سازی کنیم این هم وضع سوئ استفاده ها بخور بخور اموال بازنشسته خدا عاقبت کشور با این مدیران بخیر کند.
ایشون همون نیستن که میگفتن فوق دکتری از هاروارد دارن؟؟؟ کلی هم برنامه داشتن واسه توریستی و گردشگری؟ 1 سال بیشتر دووم نیاورد؟
ایشون چند سال هم شرکته خصوصی ما رو هم تلکه میکردن با چک های چند ده میلیونی به اسمه کارمزد یا حقوق برای حق دلالی.
بعد که شنیدیم بیخیاله شرکته ما شدن فهمیدیم مدیر عامل آتیه صبا شدن و کلی از نیروهای شرکته ما رو هم کشیدن به اون سمت و بعد چند ماه سوار بر ماشین های شاسی بلند دیده شدن! یکدفعه باید مدرک ایشون و سوابقش و حقوق هایی که فقط تلکه کردن رو درخواست کنن.
این آقا ح.ص نیست...بلکه ا.ر.ن.ک.ا هستن. شرکته ما رو هم بدبخت کردن و همه متعجب بودیم که چجوری بدونه حتی 1 ساعت سابقه مدیر عامل همچین هولدینگی شدن! هیشکی هم نمیپرسه این فوق دکتری مدیریت از هاروارد !!! دهن پر کن رو چجوری کسب کردن که هیچ مقاله ای ازشون ثبت نیست .
نوش جانش .گوارای وجودش
باید تموم مسولان مملکت از صدر تا ذیل از خجالت اب بشوند و در زمین فرو بروند با این سیستم مملکت داری
واقعا از اینده ی روشن این خاک نا امید شدم..
مسئولیت همه اینها به عهده رئیس صندوق بازنشستگی است که باید پاسخ دهد که متاسفانه ....چ
لطفا در مورد صندوق بيمه آينده ساز هم گزارش تهيه كنيد وضع افتضاح است
همین مدیران دولتی با خود بزرگ بینی و بی عرضه گی شون کشور را به ورطه ورشکستی و بدبختی کشیدند. خدا همشون را لعنت کنه.
آشفته بازاری که در مملکت شاهد هستیم
از بس دیدیم که این و آن حقوق میلیاردی می گیرند و کسی عکس العملی نشان نمی دهد. بخش نیمه دولتی و خصوصی هم اگر قانون داشته باشد اینطور نیست که حقوق میلیاردی بدهد حقوق وزرا و رئیس جمهور مشخص است و افراد دیگر هم برحسب وظایف محوله و سنجش بابقیه باید حقوق بگیرند اینطور نیست که بخشی ادعا کند خصوصی است و هرچه می خواهد حقوق بدهد مگر بهره وری بخش خصوصی چقدر است که می تواند چنین حقوق هایی را پرداخت کند؟
تابناک چرا کسی به فکر حل مشکلات مردم و این اختلاص ها نیست ؟ من کم کم دارم ناامید میشم.
ترو خدا شرکت های تحت پوشش سازمان بازنشستگی رو نظارت کنید اینا اموال بازنشسته هاست که شرایط سختی دارن .دستگاهای نظارتی هم دچار مشکل شدن که اینهمه فساده...
بنظر من خوبه که پول گرفته اما کاری نکرده. اکثر مدیران کشور هم اگر همین کار را بکنند مشکلات مردم زودتر حل می‌شه و یا حداقل سنگی جلوی پاشون انداخته نمی‌شه!
اشتباه نکنید این آقا "ص " می باشد مدیر یکی از شرکت های تابعه اتیه صبا که آقای ن . ک مدیرعاملش بود
باید اقای اسلامیان در خصوص انتصاب این افراد پاسخگو باشند بازرسی کل کشور و قوه قضاییه هم باید به این مساله وزود کنند
به به چه مملکت گل و بلبلی
صدا و سیما هم داره از سوریه گزارش تهیه می کند
اقای ربیعیی مبارک است.
ازسایت تابناک ومدیران وخبر نگاران ان بسیار تشکر می کنیم تنها سایتی است که با هوشیاری تمام مشکلات اساسی مملکت واینجور مسایل را کشف واعلام می کند. درودخدا بر شما انسان های پاک باد. زبان ما که قاصر است. اگر امکان دارد به جناب اقای ربیعی مظلوم ومنصوبین پاکدست او اعلام شود.
اینا چیز مهمی نیست در حال حاضر باید به فکر دفاع از آرمان فلسطین بود
اینا رو مثل موش باید از آلونکاشون کشید بیرون و انداخت توی جوب
تابی دولت جلوی فساد را بگیرد به هر کسی که خدمت میکند هر چقدر که دوست دارد حقوق بدهد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر