بازدید 6665

خرچنگ های سیاه

کد خبر: ۷۳۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 18 October 2017
دادستان مشهد علیه پنج عضو باند معروف به «خرچنگ‌های سیاه» که تحت عنوان مسافرکش، پس از ربودن زنان و دختران به آنان تعرض می‌کردند کیفرخواست صادرکرد. قرار است این تبهکاران به اتهام افساد فی الارض در دادگاه کیفری یک خراسان رضوی محاکمه شوند.

به گزارش ایران، معاون دادستان مشهد گفت: پرونده متهمان از زوایای مختلف در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تحت بررسی قرار گرفت و اتهام «افساد فی الارض» به آنان تفهیم شد.

 اتهام «تجاوز به عنف» آنان در دادگاه کیفری مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

براساس کیفرخواست صادر شده دو نفر از متهمان به اتهام مشارکت در آدم ربایی و 3 نفر دیگر نیز به اتهام معاونت در آدم ربایی پای میز محاکمه قرار می‌گیرند.

قاضی حیدری‌زاده گفت: اتهام تجاوز به عنف از جمله مصادیقی است که باید در دادگاه کیفری یک به آن رسیدگی شود و در پرونده معروف به خرچنگ‌های سیاه نیز هر پنج متهم با همین اتهام در دادگاه محاکمه خواهند شد.

این پنج تبهکار با غصب عنوان مأمور نیروی انتظامی، زنان و دختران جوان را به‌عنوان مسافر سوار خودرو می‌کردند و با استفاده از شوکر پس از سرقت اموال شان، آنان را مورد آزار قرار می‌دادند.

متهمان پرونده موسوم به«خرچنگ‌های سیاه» با صدور دستور ویژه قضایی و با تلاش گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در چهاردهم خرداد امسال دستگیر شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی