بازدید 2474
پورموسوی:

این تک امتیازازاستقلال،چیزی ازسه امتیازکم نداشت

کد خبر: ۷۳۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 13 October 2017
سرمربی تیم فولاد خوزستان نتیجه دیدار تیمش مقابل استقلال تهران را رضایت‌بخش توصیف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل استقلال که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم، خوشحالم که امروز یک امتیاز را با تلاش بازیکنانم به دست آوردیم. این تک امتیاز از سه امتیاز چیزی کم نداشت، به نظر من این استقلال هم در هفته‌های آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به این سؤال که هواداران استقلال به وقت تلف کردن فولادی‌ها معترض بودند و آیا این دستوری از سوی کادرفنی بود؟ گفت: خود به خود بازیکنان ما برای جمع کردن توپ‌ها به عقب آمدند. هرچقدر بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد، حفظ توپ ما در زمین حریف بهتر می‌شد.

پورموسوی در خصوص وقت‌کشی حامد لک، گفت: قبل از اینکه لک اخطار بگیرد، به او گفتم که بازی را مدیریت کند اما حواسش باشد که باعث رنجش هواداران تیم حریف و توهین به آنها نشود. با این حال من از هواداران استقلال معذرت می‌خواهم و با حامد لک هم صحبت خواهم کرد که دیگر این کارها تکرار نشود.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه موقعیتی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و آیا از فوتبال دفاعی لذتی برده است یا نه، تصریح کرد:سخت است با 17 روز تعطیلی تیم را در فرم مسابقه نگه داریم. به نظرم از هفته آینده شرایط بهتر خواهد شد. به نظرم ما مجبوریم بعد از تعطیلات به این شکل بازی کنیم، اما قبول دارم بازی نیمه اول ما خوب نبود. به نظرم تعطیلات لیگ تیم‌ها را از فرم ایده‌آل خود خارج کرده بود و فولاد هم با تیمی که مدنظر خودم است، فاصله دارد.

سرمربی فولاد در خصوص تعویض‌هایش گفت: تعویض سوم ما از تیم امیدها بود که بازیکنی متولد 78 است و امیر زلیکانی بعد از مدت‌ها مصدومیت به زمین آمد. جانفزا هم بعد از اینکه مصدومتش را پشت سر گذاشت، امروز بازی کرد و نمایش خوبی داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم