بازدید 16557

کلاهبرداری به بهانه کمک هزینه سفر به عتبات‌عالیات

کد خبر: ۷۳۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 12 October 2017
فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که طی تماس تلفنی با شهروندان و معرفی خود به‌عنوان گوینده رادیو و طرح این موضوع که شما برنده کمک هزینه سفر به عتبات‌عالیات شده‌اید از طعمه‌های حود به مبلغ یک‌میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود،خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار «عباسعلی محمدیان» با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت پرونده‌های متعدد شکایت به پلیس آگاهی استان البرز مبنی بر کلاهبرداری از سوی فردی که خود را گوینده رادیو معرفی می‌کند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی افزود: طبق اظهارات مالباختگان، متهم طی تماس تلفني با آنها و ادعای اینکه شما به‌علت خوش‌حسابي برنده 50 ميليون ريال کمک هزينه سفر به عتبات‌عاليات شده‌اید و باید جهت دريافت جوايز خود به دستگاه خودپرداز مراجعه و شماره حساب خود را وارد کنید طعمه‌های خود را پای دستگاه خودپرداز کشانده و اقدام به برداشت موجودی حساب آنها از طریق کارت‌به‌کارت می‌کرد.
 
وی گفت: تحقیقات بلافاصله در این خصوص آغاز و پس از استعلام حساب‌های بانکی که پول به آنها واریز شده بود،ردیابی تماس‌های دریافتی و اقدامات گسترده اطلاعاتی، در نهایت فرد تماس گیرنده شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و به‌منظور تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.
 
سردار محمدیان اظهار داشت: متهم در بازجويي ماموران به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری کارت‌به‌کارت به مبلغ یک‌میلیارد ریال با مشارکت دو نفر که در زندان به‌سر می‌برند، اقرار کرد و گفت که وجوه دریافتی را صرف خرید دلار وکالا می‌کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی