بازدید 13693
۲

جوانان هیجانی شیشه بانک‌ها را شکستند

کد خبر: ۷۳۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 11 October 2017
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلیس در چند روز گذشته عاملان تخریب شیشه برخی از بانک‌ها را دستگیر کرد که این افراد جوانان هیجانی زیر ٣٠ سال بوده که به‌زودی آزاد می‌شوند.

به گزارش شرق، سردار حسین رحیمی روز گذشته در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع خدمات انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: برخی از جوانان تحت تأثیر فضای مجازی اقدام به تخریب شیشه برخی از بانک‌ها در سطح شهر تهران کرده بودند که بلافاصله پلیس پایتخت وارد عمل شد و همه آنها را دستگیر کرد. 

وی ادامه داد: از این افراد دستگیرشده شش قبضه تفنگ بادی و ساچمه‌ای کشف شد و در صحبت‌هایی که از سوی پلیس با آنها انجام شد، اعلام کردند تحت تأثیر القائات یک شبکه ماهواره‌ای قرار گرفته‌اند و اکنون اظهار ندامت و پشیمانی می‌کنند.

رئیس‌پلیس پایتخت تأکید کرد: قطعا با این افراد با اغماض و عطوفت اسلامی برخورد خواهیم کرد، چراکه در شرایط هیجانی دست به تخریب شیشه برخی از بانک‌ها زدند و به احتمال زیاد به‌زودی از سوی پلیس آزاد می‌شوند.

جمعه‌شب گذشته افرادی اقدام به تخریب و شکستن شیشه‌های چند بانک با استفاده از تفنگ ساچمه‌ای کردند. 

به گفته رئیس‌پلیس پایتخت، این افراد با انجام شیطنت و به صورت یک بازی بچگانه اقدام به شلیک تیر ساچمه‌ای و شکستن شیشه برخی از شعبات بانک‌های پایتخت کرده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
طفل معصوم
کوچولوهای 30 ساله
گوگوری مگولی
مردسی ساله بچه است چنان تنبیه شان کنید که دیگر از این غلطها نه خود کنند نه اوباش نظیر انها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار