بازدید 12167
۱

قتل زن روستایی در بوشهر با روسری

کد خبر: ۷۳۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 09 October 2017
فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری متهم به قتل خانمی خبر داد که جسدش 6 روز قبل در اطراف روستایی در شهرستان دشتی کشف شده بود.
 
به گزارش مردم سالاری، فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری متهم به قتل خانمی خبر داد که جسدش 6 روز قبل در اطراف روستایی در شهرستان دشتی کشف شده بود.
 
سردار«خلیل واعظی» تصریح کرد:در شب دهم مهر جسد زنی ۴۰ ساله اطراف روستای «درازی» شهرستان «دشتی» در حالی که هیچگونه آثار ضرب و شتم روی بدن متوفی مشهود نبود، کشف شد.
 
وی افزود: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دشتی پس از بررسی دقیق‌این پرونده و شناسایی خانواده متوفی، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مختلفی را آغاز کردند.
 
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:۲۴ ساعت پس از حادثه سه نفر مظنون شناسایی و دستگیر شدند که پس از تحقیقات اولیه دو نفر آزاد، ولی نفر سوم برای  تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
 
وی بیان کرد: متهم دستگیر شده ۴۴ ساله ساکن شهر «خورموج» در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس در اعترافات اولیه به قتل مقتول اعتراف کرد و گفت: به علت اختلاف قبلی با هم درگیر شدیم و با استفاده از روسری مقتول، وی را خفه کردم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چقدر شيك يجوري حرف ميزنه ادم ياد اينا كه بعد از طلاق ميگن تفاهم نداشتيم ميفته اينم بنده خدا اختلاف قبلي داشتن تقصير نداره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی