بازدید 73061
اختصاصی «تابناک»؛

برادر معاون رئیس جمهور بازداشت شد

مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری و نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران بازداشت شد. برادر معاون رئیس جمهور پیش از این در فضای افکارعمومی با اتهاماتی روبه رو شده که کوشیده بود پاسخ‌هایی به آنها بدهد؛ اما این پاسخ‌ها منضم به مستنداتی نبود. برخی از اتهامات متوجه حضور او در بانک گردشگری بود
کد خبر: ۷۳۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴ 06 October 2017
مهدی جهانگیری برادر معاون رئیس جمهور بازداشت شد.
 
به گزارش «تابناک»؛ مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری و نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران بازداشت شد. برادر معاون رئیس جمهور پیش از این در فضای افکارعمومی با اتهاماتی روبه رو شده که کوشیده بود پاسخ‌هایی به آنها بدهد؛ اما این پاسخ‌ها منضم به مستنداتی نبود. برخی از اتهامات متوجه حضور او در بانک گردشگری بود.
 
برادر معاون رئیس جمهور بازداشت شد 
برادرِ معاون رئیس جمهور، بنیانگذار و مؤسس بانک گردشگری بوده است. شركت سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي و گردشگري ايران مشهور به سمگا نیز که بخشی از حوزه تحت مدیریت جهانگیری است، كه تيرماه 1388 با سرمايه 20 ميليارد تومانی به ثبت رسيده، ظرف مدت كوتاهي توانسته شش شركت اقماري بزرگ تأسيس كند.

او همچنین رئیس هیأت مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب، عضو هیأت رئیسه فدراسیون هندبال، رئیس هیأت مدیره شرکت نگین گردشگری، رئیس هیأت مدیره شرکت هدلینگ صنایع و معادن ماهان و... است و سوابق همکاری طولانی با طیف مشایی در دولت احمدی نژاد و همچنین با دولت کنونی داشته است.
 
برادر معاون رئیس جمهور بازداشت شد
 
در آیین بزرگداشت روز جهانی جهانگردی، با حضور حسن روحانی رئیس جمهور، مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مدیران و فعالان صنعت گردشگری کشور، از مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، به عنوان کارآفرین برتر این صنعت تقدیر و تندیس شایستگی به دست رئیس جمهور به او اهدا شده بود.

درباره رقم ثروت مهدی جهانگیری رقم‌های متعددی مطرح می‌شود که با توجه به عدم دسترسی به اسناد مالی، نمی‌توان برآورد دقیقی داشت. علت بازداشت جهانگیری، دقیقاً مشخص نیست؛ اما احتمالاً بی‌ارتباط با مسائلی که پیرامون او در یک سال اخیر در سطح رسانه‌ها مطرح شده، نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر