بازدید 20739

دستگیری آدم‌ربایان تبر به‌دست

کد خبر: ۷۳۳۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵ 27 September 2017
فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: آدم ربایی در شهرستان سرخس با دستگیری متهم و رهایی گروگان ۳۲‌ساله پایان یافت.

به گزارش آرمان، سردار قادر کریمی افزود: ساعات اولیه شب د‌وشنبه دو مرد جوان راننده یک خودرو «جک» که برای خرید مقابل مغازه‌ای توقف کرده بود را با تهدید تبر و میله ربودند و با خودرو پژو ۴۰۵ گروگان خود را از محل دور کردند.

 وی افزود با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر و ماموران انتظامی سرخس با هدایت‌های سرهنگ دماوندی برای پیگیری سریع موضوع وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: ماموران انتظامی در کمتر از ۱۵ دقیقه یکی از عاملان آدم ربایی را دستگیر و گروگان ۳۲‌ساله از چنگ متهمان آزاد کردند. 

سردار کریمی افزود: این آدم ربایی با انگیزه اختلافات خانوادگی روی داده و جست‌و‌جو‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر پرونده ادامه دارد.

 دادستان عمومی و انقلاب سرخس هم در این باره گفت: حادثه آدم‌ربایی (دوشنبه شب) در سرخس ناشی از اختلاف خانوادگی بوده که با اقدام به‌موقع پلیس جواب داده شده است. 

حمید علیزاده افزود حادثه آدم‌ربایی دوشنبه شب در شهر سرخس ناشی از اختلاف خانوادگی بوده و افرادی، فردی را سوار خودرو می‌کنند که به‌محض آگاهی از این مساله، با دستور دادستان و با حضور به‌موقع و مقتدرانه نیروی انتظامی در محل در همان لحظات اول فرد ربوده‌شده آزاد و یکی از متهمان اصلی دستگیر و سایر متهمان متواری می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه دستور دستگیری سایر متهمان این حادثه صادر شده است، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضائی برخورد با جرایم خشن بوده و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فرهنگ مردم شهرستان سرخس را زیر سوال ببرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی