بازدید 10427

خواننده زیرزمینی اعتراف کرد

کد خبر: ۷۲۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 13 September 2017
خواننده زیرزمینی که مدیر یکی از استریوهای ضبط صدا را به قتل رسانده است مدعی شد به خاطر سرقت تجهیزات ضبط آهنگ دست به این قتل زده است. 

به گزارش خراسان، رضا  که با شلیک شش گلوله اقدام به کشتن مقتول کرده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به دلیل  علاقه شدیدی که به خوانندگی داشتم ، از حدود دو سال پیش خوانندگی را به عنوان حرفه  اصلی خود آغاز کردم.

 اولین آهنگم را حدود دو سال پیش در استریوی ضبطِ مقتول که آن زمان در منطقه مرتضی گرد بود ، تولید کردم. همین موضوع زمینه آشنایی من با مقتول شد و پس از آن چند آهنگ دیگر با همکاری وی تولید کردم که آخرین آن مربوط به اسفندماه سال گذشته بود. 

از آن زمان دیگر اطلاعی از مقتول نداشتم تا این که حدود سه ماه پیش با مسافرت به غرب کشور، یک قبضه اسلحه کمری تهیه کردم. می دانستم که مقتول سیستم استریوی مجهزی در اختیار دارد ؛ تصمیم گرفتم تا این تجهیزات را سرقت کنم.  

متهم ادامه داد: موضوع را با یکی از دوستانم به نام مهدی در میان گذاشتم و   به بهانه  تست صدا از او ، هر سه نفر وارد اتاق ضبط شدیم ؛ بدون هیچ گونه درگیری فیزیکی با مقتول، اسلحه را از زیر لباسم خارج و  شلیک کردم. سپس تجهیزات داخل استریو را برداشتیم و از محل خارج شدیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار