بازدید 13154

آتش‌سوزي گسترده در كارخانه ظروف يك‌بار مصرف

کد خبر: ۷۲۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 07 September 2017
آتش‌سوزي گسترده در كارخانه ظروف يك‌بار مصرف با تلاش همه‌جانبه نيروهاي آتش‌نشاني مهار شد.
 
به گزارش اعتماد، اين حادثه ساعت ٦:٠١ صبح ديروز رخ داد و پس از تماس شهروندان با سامانه ١٢٥، ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني تهران بي‌درنگ آتش‌نشانان ٨ ايستگاه آتش‌نشاني به همراه چندين دستگاه تانكر آب، خودروهاي فوماتيك، خودروي حامل دستگاه‌هاي تنفسي و خودرو حامل كف را به بزرگراه فتح، خيابان سامان‌پور اعزام كرد.
 
حسن سيفي، مدير منطقه چهار عمليات آتش‌نشاني تهران در اين باره گفت: در محل حادثه يك مجموعه از انبارها و كارخانه‌هاي توليد و نگهداري مواد اوليه و ظروف يك‌بار مصرف مشاهده شد كه يكي از كارخانه‌ها به مساحت تقريبي ٥ هزار مترمربع آتش گرفته و دود و شعله ناشي از آتش‌سوزي از فواصل دور دست قابل رويت بود. نيروهاي آتش‌نشاني به محض رسيدن به محل حادثه و ايمن‌سازي كامل با مجهز شدن به دستگاه‌هاي تنفسي و تجهيزات خاموش‌كننده خود را به كانون آتش‌سوزي رساندند و عمليات مهار شعله‌هاي سركش آتش را آغاز كردند. براثر شدت حرارت ناشي از آتش‌سوزي سقف شيرواني كارخانه دچار ريزش شده و كاملا تخريب شده بود اما خوشبختانه در اين حادثه به هيچ يك از كاركنان آسيبي نرسيده بود و تنها خسارت مالي زيادي بر جاي ماند.
 
در مجاورت محل حادثه ٦ مخزن حدودا ٣٠٠ كيلويي مملو از گاز مايع قرار داشت كه آتش‌نشانان با تلاش همه‌جانبه و در يك عمليات نفسگير موفق شدند شعله‌هاي سركش آتش را مهار و كاملا خاموش كنند و از سرايت آتش‌سوزي به مخازن گاز مايع، انبارها و كارخانه‌هاي ديگر جلوگيري به عمل آورند.
 
علت بروز اين آتش‌سوزي از سوي كارشناسان بررسي علت حوادث سازمان آتش‌نشاني تهران
در حال بررسي است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی