بازدید 9939

انهدام ۹ باند سرقت در قم

کد خبر: ۷۲۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 04 September 2017
فرمانده انتظامي استان قم با اشاره به انهدام 9باند سرقت منزل، مغازه و کيف‌قاپي در قم ارزش اموال مسروقه را 20 ميليارد ريال اعلام کرد. 

به گزارش آرمان، سردار کاظم مجتبايي اظهارداشت: طي سه هفته گذشته 9 باند سرقت منزل، مغازه و کيف‌قاپي با تلاش شبانه‌روزي پليس قم به ويژه همکاران پليس آگاهي شناسايي و 21 نفر در اين رابطه دستگير شدند. 

وي با بيان اينکه متهمان در تحقيقات پليس تاکنون به 312 فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: 70درصد دستگيرشدگان غيربومي بوده و در بررسي سوابق آنها مشخص شد بين پنج تا 21 فقره سابقه دستگيري دارند. 

فرمانده انتظامي استان قم گفت: توصيه هميشگي پليس مراقبت جدي‌تر مردم از اموالشان بوده و اينکه هرگونه موارد مشکوک را سريعا به پليس اطلاع دهند.

وي با بيان اينکه قدرت کشف سرقت توسط پليس استان 56درصد است، ابراز اميدواري کرد: در آينده با تمرکز بر پيشگيري و حضور مقتدرانه و همکاري و همراهي مردم بتوان وقوع سرقت را کاهش داد.

سردار مجتبايي سپس ضمن تاکيد بر اقدامات پيش‌دستانه، از همکاري و هماهنگي تيم امنيتي استان، به خصوص دادستان و دستگاه‌هاي اطلاعاتي در زمينگير کردن سارقان و مجرمان قدرداني کرد.فرمانده انتظامي استان قم ارزش اموال مسروقه را 20 ميليارد ريال بيان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار