بازدید 12061

قتل مدير ضبط صدا با شليك 6 گلوله

کد خبر: ۷۲۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹ 02 September 2017
مدير يك استوديو ضبط صدا با شليك شش گلوله در محل كارش به قتل رسيد.

به گزارش جوان، ساعت 17:45 ‌ روز پنج‌شنبه مردي سراسيمه با اداره پليس تماس گرفت و گفت يكي از دوستانش در محل كار با شليك گلوله به قتل رسيده است. لحظاتي بعد از اعلام اين خبر تيمي از مأموران كلانتري 152 يافت‌آباد در محل حادثه كه استوديو ضبط صدايي در حوالي كلانتري بود، حاضر شدند.
 
 مأموران در اتاق ضبط صدا با جسد غرق در خون پسر 32‌ساله‌اي به نام پيمان روبه‌رو شدند كه با شليك چند گلوله به قتل رسيده بود. 

بدين ترتيب مأموران، حادثه را به بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران اطلاع دادند و قاضي منافي‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي همراه تيمي از كارآگاهان اداره‌دهم پليس‌آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداختند.

 نخستين بررسي‌ها نشان داد پسر جوان با شليك شش‌گلوله در اتاق ضبط صدا كه مجهز به عايق ضد صدا است به كام مرگ رفته است. همچنين مشخص شد وي همراه يكي از دوستانش مالك اين استوديو هستند و در كار ضبط صدا و موسيقي فعاليت دارند.
 
دوست مقتول كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: استوديو متعلق به من و پيمان است. ما دو نفر در كار ضبط صدا و موسيقي هستیم. امروز پيمان براي انجام كاري از من زودتر به استوديو آمده بود. لحظاتي قبل وقتي وارد استوديو شدم با جسد خونين دوستم روبه‌رو شدم و بلافاصله با اداره پليس تماس گرفتم. 

در حالي كه نخستين معاينات پزشكي قانوني در محل حادثه حكايت از اين داشت كه مقتول ساعتي قبل به قتل رسيده‌است، قاضي منافي‌آذر دستور داد جسد براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شود.

 تحقيقات براي برملا كردن راز اين حادثه و شناسايي عامل يا عاملان قتل از سوي كارآگاهان جنايي ادامه دارد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست