بازدید 12561

نقشه زن حسود برای به‌هم‌زدن زندگی خواهرش

کد خبر: ۷۲۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲ 02 September 2017
 زن جوان که به زندگی خواهر تازه‌عروسش حسادت می‌کرد، تصمیم عجیبی گرفت. او با اجیر کردن یک مزاحم تلگرامی و پرداخت دستمزد به وی، نقشه کشید تا زندگی خواهرش را به هم بزند اما دستش رو شد.

به گزارش همشهری، مدتي قبل تازه عروس و دامادي به دادسراي جنايي تهران رفتند و از يك مزاحم تلگرامي شكايت كردند. زن جوان گفت: چند وقت پيش شخصي در تلگرام برايم پيام‌هاي مرموزي فرستاد. تمام مشخصات مرا مي‌دانست و وقتي از روي كنجكاوي پاسخش را دادم، مدعي شد كه عاشق و دلباخته من شده است. اوايل پيام‌هاي عاشقانه مي‌فرستاد اما وقتي از او خواستم مزاحم من نشود پيام تهديدآميز فرستاد.

او گفت كه اگر با او در محل قرار حاضر نشوم همسرم را به قتل رسانده و زندگي‌ام را نابود مي‌كند. براي همين من شماره‌اش را بلاك كردم اما با شماره‌هاي ديگري برايم پيام مي‌فرستاد و تهديدم مي‌كرد تا جايي كه همسرم هم در جريان ماجرا قرار گرفت و تصميم به شكايت گرفتيم.

دستگيري
با اعلام اين شكايت، تحقيقات در اين خصوص آغاز شد و زوج جوان با هماهنگي با مأموران پليس مزاحم را به محل قرار كشاندند. مرد مزاحم بي‌خبر از همه‌جا در محل قرار حاضر شد اما به جاي زن جوان، مأموران پليس را مقابل خود ديد و دستگير شد. او پس از دستگيري به دادسراي جنايي تهران انتقال يافت و در تحقيقات گفت: مدتي قبل يكي از دوستانم به نام نسرين را در يك مهماني دوستانه ديدم.

او شماره موبايلي را در اختيار من قرار داد و خواست تا با صاحب شماره تلفن دوست شوم و هر طور شده با او قرار بگذارم. مي‌گفت او زني است كه با كسي ارتباط برقرار نمي‌كند و بر سر اينكه وي را به محل قرار بكشاند، شرط بسته است. حتي مبلغي به‌عنوان دستمزد به من پيشنهاد داد و همين باعث شد تا قبول كنم و وارد اين بازي عجيب شوم.

هنوز معلوم نبود ماجرا از چه قرار است و زن جوان با چه نيتي شماره شاكي را در اختيار مزاحم اجير شده قرار داده است. همه‌‌چيز زماني روشن شد كه قاضي زن جوان را به دادسرا احضار كرد. او كسي نبود جز خواهر شاكي كه با اجير كردن مزاحم تلگرامي قصد به‌هم‌زدن زندگي خواهرش را داشت. او گفت: خواهرم به تازگي ازدواج كرده و زندگي خيلي خوبي داشت. هرچه مي‌خواست شوهرش برايش فراهم مي‌كرد اما من كه چند سالي از او بزرگ‌تر بودم و سال‌ها از زندگي مشتركم مي‌گذشت، شرايط نابساماني داشتم.

شوهرم اصلا به من اهميتي نمي‌داد و هيچ وقت نمي‌شد كه مانند شوهرخواهرم بي‌بهانه برايم هديه بخرد. او حتي روز تولدم را هم به‌خاطر نداشت و مرد بدرفتاري بود. همه اينها باعث شد تا به‌خاطر اين حسادت‌ها نقشه بكشم و مزاحم اجيركنم تا شوهرخواهرم، همسرش را طلاق بدهد اما نه‌تنها به هدفم نرسيدم بلكه بيشتر آبرويم رفت. به گزارش همشهري، 2متهم اين پرونده بازداشت شده‌اند و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار