بازدید 2788
۱

نوبخت:باوجود تنگناها اختلالی درچرخه اقتصاد نداشتیم

کد خبر: ۷۲۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 24 August 2017
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز نوع ماموریت دفاع از کشور تغییر کرده، گفت: با وجود تنگناهای موجود طی چهارسال گذشته به یاد نداریم که اختلالی در چرخه اقتصادی بوجود آمده باشد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت امروز با حضور در گلزار شهدای رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: هر سال به مناسبت تکریم دو شهید گرانقدر دولت، شهیدان باهنر و رجایی به مدت یک هفته با نامگذاری هفته دولت فرصت می‌شود، دولت گزارشی از عملکرد خود به مردم ارایه دهد.

وی افزود: امسال هفته دولت با آغاز کار دولت دوازدهم قرین شده است و بر این اساس هیات وزیران مقرر شده که در یک تقسیم کار هر وزیری به نمایندگی از دولت در یک استان برای ارایه عملکرد حاضر شود تا ماموریتش را برای چهارسال آینده تبیین کند و انگیزه و هدف من برای حضور در گیلان تکرار یک میثاق و انفجاری از روح بلند شهدای حاضر در این مجلس بود که مشابه چهار سال قبل این توفیق را از شهدا داشته باشیم.

نوبخت ادامه داد: چهارسال پیش روح شهدا را واسطه قرار دادم و آثارش را هم دیدم. روزهای سختی بر من گذشت که الان تبیین آنچه بر من گذشته نیست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ماموریت راهبری و روند توسعه‌ای این سازمان، گفت: در سال ۱۳۹۲ قیمت نفت ۱۰۴ دلار بود که الان قیمت نفت به ۴۷ دلار رسیده است. همچنین منابع ما از ۲۵۱ میلیارد دلار به ۱۵۷ میلیارد دلار تقلیل یافت که در یک تقسیم کار گیلان در این کار ملی، مسئولیت پشتیبانی همه کشور را داشت.

وی با اشاره به پرداخت ۳۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به صندوق بازنشستگان، گفت: باوجود تنگناهای موجود طی چهارسال گذشته یکروز هم بخاطر نداریم که یارانه افراد کم درآمد دیر شده باشد، علاوه بر این طرح ها و پروژه ها یکی پس از دیگری افتتاح شد.

نوبخت تصریح کرد: برای تکمیل راه آهن هم سفارش یک قطعه به کارخانه ای در خوزستان سفارش شده که در حال ساخت است .

وی اضافه کرد: آنچه که ما در دولت انجام می دهیم وظیفه خود می دانیم، روز ی هم احساس وظیفه کردیم و لباس بسیجی برتن کردیم و برای دفاع به مرزهای جنوب اعزام شدیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه امروز نوع ماموریت دفاع از کشور تغییر کرده است، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای دفاع از ارزشهای اسلام و آرمانهای شهدا، گره های موجود رفع شود و مسیر خدمت شهدا را ادامه دهیم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اصلاح می کنم :با وجود حقوقهای نجومی اخلالی در چرخه اقتصاد نداشتم!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی