بازدید 14275

قصاص قاتل دختر دانش‌آموز در قبرستان

کد خبر: ۷۲۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 23 August 2017
عامل قتل دختر 15 ساله در یکی از روستاهای اصفهان سحرگاه دیروز در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش جام‌جم، ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز سه‌شنبه 14 دی سال گذشته پدر و مادری از اهالی روستای نصرآباد بخش جرقویه اصفهان به کلانتری محل مراجعه و از ناپدید شدن دختر 15 ساله خود خبر دادند. بررسی‌ها نشان داد، دختر نوجوان برای رفتن به مدرسه از خانه خارج شده بود. با غیبت او، مدیر مدرسه در تماس با خانواده اش موضوع را اطلاع داد.

سرانجام با جست‌وجوهای صورت گرفته، ساعت 14 بعد از ظهر جسد دختر در حالی که براثر خفگی به قتل رسیده بود در حاشیه محل سکونت وی کشف شد. بررسی‌ها نشان داد، قاتل، پیکر دختر را در دخمه‌ای تاریک با هر آنچه در آن نزدیکی به‌دست می‌رسیده مخفی کرده بود.

کارآگاهان در جریان تحقیقات با به‌دست آوردن سرنخ‌هایی از قاتل توانستند کمتر از شش ساعت پس از وقوع حادثه این فرد را که جوانی 25 ساله و از اهالی همان روستا و دارای سه فقره سابقه کیفری بود، در حال فرار از خانه‌اش دستگیر کنند.

پس از دستگیری متهم، تحقیقات از وی در حضور بازپرس ویژه قتل انجام گرفت که در نهایت وی به قتل دختر نوجوان اعتراف کرد و گفت که او را به زور به محل دخمه کشانده و سپس به قتل رسانده است.

متهم سرانجام در دادگاه کیفری استان اصفهان محاکمه شد و قضات او را به اعدام محکوم کردند. با توجه به حساسیت موضوع، پرونده سریع به دیوان عالی کشور ارسال شد و قضات دیوان عالی کشور با بررسی حکم مجازات قاتل، آن را تائید کردند. صبح دیروز قاتل به محل جنایت در روستای نصرآباد منتقل شد و در قبرستان این روستا در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر