بازدید 11204
۱

سرنوشت تلخ مادر، فرزند و عروس

کد خبر: ۷۲۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 21 August 2017
تیم پزشکی و قضایی شهرستان دزفول سرگرم تحقیق درباره مرگ مرموز سه عضو یک خانواده هستند که طی دو روز به کام مرگ رفته‌اند.
 
به گزارش ایران، دراین واقعه یک مادر به همراه پسر و عروسش طی دو روز به علت مرموزی جان سپرده‌اند و پزشکان قانونی سرگرم رازگشایی از مرگ آنها هستند.
 
شامگاه جمعه بیست و هفتم مرداد، اعضای خانواده‌ای خبر از مرگ نخستین قربانی که زن هفتاد ساله‌ای بود،دادند و امدادگران اورژانس پس از حضور در خانه مورد نظر واقع در خیابان سجاد، عملیات احیا را به سرعت روی این بانوی سالخورده انجام دادند.اما عملیات ناموفق بود و جسد مادربزرگ به بیمارستان گنجویان دزفول انتقال یافت.
 
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت: زمانی که اعضای خانواده و بستگان‌شان حدود ساعت یک و نیم شب به منزل بازگشتند درکمال ناباوری، با جسم نیمه جان پسر40 ساله این زن روی پله‌ها روبه‌رو شده و بدون تماس با فوریت‌هایی پزشکی او را به بیمارستان منتقل کردند که پزشکان متوجه شدند اوهم جان سپرده است.به فاصله زمانی حدود یک و نیم ساعت باز هم اعضای خانواده این جان باختگان به آن منزل رفتند که این بار با مشاهده پیکر بی‌جان عروس خانه که زنی 40 ساله بود با فوریت‌های پزشکی تماس گرفتند و هنگامی که تکنیسین‌های امداد به این خانه رفتند، متوجه شدند که از مرگ این زن نیزحدود یک ساعت گذشته است که جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.
 
سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی گفت: علت مرگ این سه نفر هنوز مشخص نیست اما به نظر می‌رسد مادربزرگ خانواده سابقه بیماری قلبی داشته است ولی علت فوت این سه نفر در حال حاضر توسط تیم‌های تحقیقاتی پزشکی قانونی در حال بررسی است.
 
عصردیروز فرمانده انتظامی دزفول اعلام کرد این سه عضو خانواده بر اثر مسمومیت در پی نشت گاز جان باخته‌اند.
 
سرهنگ علی الهامی گفت به احتمال قوی، گاز از آبگرمکن موجود درخانه مسکونی این خانواده نشت کرده و موجب مسمومیت آنها شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خیلی مشکوک است و خیلی عجیب
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل