بازدید 12189
۹

آزار و اذیت دختر 16 ساله در جوی آب

کد خبر: ۷۲۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 21 August 2017
پسر 19 ساله افغان، دختری نوجوان را در مسیر خانه ربود و در جوی آب مورد آزار و اذیت قرار داد.

به گزارش جام‌جم، 15 مرداد 96، دختری 16 ساله همراه پدرش به یکی از کلانتری‌های پایتخت مراجعه کرد و گفت: «امروز برای برگشتن از خانه فامیلمان، سوار مترو شدم و با رسیدن به ایستگاه شهید باقری، از مترو بیرون آمدم. مسیر خانه را پیاده می‌رفتم که ناگهان یک نفر از پشت دهانم را گرفت و مرا به زور به چند متر دورتر برد. او مرا داخل یک جوی آب انداخت و شالی دور گردنم پیچید و فشار داد. هرچه مقاومت کردم فایده‌ای نداشت و مرد افغان مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. سپس گوشی‌ام را دزدید و متواری شد.»

با ثبت این شکایت، کارآگاهان برای شناسایی متهم وارد عمل شدند تا این‌که پدر شاکی بار دیگر به کلانتری رفت و گفت: «بعد از این‌که دخترم ماجرا را برایم تعریف کرد به محل حادثه رفتم و آنجا را زیر نظر گرفتم. دقایقی پیش پسری موتورسوار را در حال پرسه زنی و ایجاد مزاحمت برای یک زن دیدم. به او مشکوک شدم و تعقیبش کردم. او وارد یکی از ساختمان‌های شرق تهران شد.»

ماموران بسرعت به محل اعزام شدند و پسر 19 ساله افغان را دستگیر کردند. شاکی در مواجهه حضوری، متهم را عامل آزار و اذیت معرفی کرد تا پرونده برای انجام تحقیقات مقدماتی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شود. متهم، کارگر شهرداری است.

او صبح دیروز به دادگاه منتقل شد و با قبول آزار و اذیت شاکی گفت: «ظهر بود و خیابان خلوت. وقتی شاکی از مترو بیرون آمد از پشت سر دهانش را گرفتم و به زور به محلی خلوت بردم و در جوی آب، مورد آزار و اذیت قرار دادم. شال را هم برای این دور گردنش فشار دادم تا نتواند سر و صدا کند. بعد از آزار و اذیت هم گوشی اش را دزدیدم و فرار کردم.»

با ثبت این اعترافات، رسیدگی به پرونده وارد مسیر تازه‌ای شد. پدر شاکی مدعی است، متهم یکی از همسایه‌های آنها را نیز به همین شیوه ربوده بود، اما دختر جوان موفق به فرار شد و به همین دلیل شکایت نکرد. تحقیقات درباره جزئیات پرونده همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
من نمیدونم این مهاجرینی که دیگه تعدادشون داره از جمعیت خودمون هم بیشتر میشه و دولتشون هم داره دائم یرای ما شاخ و شونه میکشه کی میخان زحمت رو کم کنند واقعا ماخودمون بیکاری و اسیب اجتماعی کم داریم حالا اینا هم شدن بدتر از بدتر
آقااااااااااااااااااااا به چه زبونی بگن ؟؟؟ یه جایی باز کنید واسه نیاز عده ای تا این اوضاع کمتر بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
مگه شیعه بر اساس مقتضیات و شرایط روز ، احکام رو تهیه نمیکنه. پس چرا این مشکل لاینحل مونده. چرا هنوز در اخبار ما باید بشنویم عده کثیری بخاطر الکل تقلبی مردند یا کور شدند!
پست فطرت..
اگه افغانیه باید هرچه سریعتر اعدام بشه
این جواب مهمانوازی ایرانیان است ؟
توکشور خودمون تمام بچه هامون بیکارن چرا دولت اجازه میده افغانیا تو کشورمون بیان همه رو بیرون کنید حق جوونای کشورمونو دارن میورن
جالب اقدام پدره بوده که خیلی بهتر از پلیس بوده
ظاهرا خودمون باید امنیت خودمونو تامین کنیم نه پلیس
جالب اقدام پدره بوده که خیلی بهتر از پلیس بوده
ظاهرا خودمون باید امنیت خودمونو تامین کنیم نه پلیس
چشم دولتمردان ماروشن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل