بازدید 12401

باند كلاهبرداران میلیاردی متلاشی شد

کد خبر: ۷۲۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 20 August 2017
فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري اعضاي يك باند سه‌نفره كه با جعل شماره ثبتي يك شركت توليد كننده سموم كشاورزي مبلغ 20 ميليارد ريال كلاهبرداري كرده بودند خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار مهدي معصوم بيگي در گفت‌و‌گو با پايگاه خبري پليس، گفت: در پي دريافت خبري مبني بر اينكه افرادي با جعل شماره ثبتي يك شركت توليد كننده سموم كشاورزي اقدام به توليد و فروش يك سم با برند معتبر آن شركت مي كنند بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي شهرستان گلپايگان قرار گرفت.
 
وي افزود: در تحقيقات و بررسي هاي تخصصي كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان گلپايگان مشخص شد محموله اي از سموم تقلبي به يكي از استان هاي جنوبي كشور ارسال و به فروش رفته است.
 
اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه خريدار اين سموم با مشاهده شماره ثبت و برند شركت فريب خورده بود ادامه داد: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد كلاهبرداران مقدار 20 ميليارد ريال از او دريافت كرده اند و سموم تقلبي را به او فروخته‌اند.
 
سردار معصوم بيگي افزود: در اين خصوص سه كلاهبردار شناسايي و دستگير كه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.
 
فرمانده انتظامي استان اصفهان در پايان با اشاره به اينكه ديگر ابعاد اين پرونده در دست بررسي است از عموم شهروندان خواست،به افراد ناشناس اعتماد نكنند و خطاب به كلاهبرداران گفت: استان اصفهان جولانگاه كلاهبرداران و مخلان نظم و امنيت عمومي جامعه نیست و پليس اين استان هرگز اجازه فعاليت به اينگونه افراد نخواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل