بازدید 2864

سفیرآلمان درباشگاه استقلال/تلاش برای ندادن غرامت؟

کد خبر: ۷۲۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ 15 August 2017
عصر امروز (سه‌شنبه) مایکل کلور برشتولد، سفیر جمهوری فدرال آلمان در ایران همراه با ولکر ردلر، مسئول امور فرهنگی سفارت آلمان میهمان باشگاه استقلال بودند. چنذی پیش لغو دربی دوستانه در بیله فلد موجب شکایت فدراسیون فوتبال آلمان شد و غرامت سنگینی را هم به دنبال خواهد داشت. بنظر می رسد استقلالی ها با این دعوت به دنبال جبل رضایت و میانجی گری سفیر ژرمن ها هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، در این نشست منصوریان خاطراتی از دوران بازی خودش در باشگاه سن پائولی آلمان تعریف کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال هم با خوش‌آمدگویی به سفیر و مسئول امور فرهنگی سفارت آلمان، در خصوص شرایط باشگاه استقلال، نزدیکی کشورهای ایران و آلمان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ورزشی صحبت‌هایی انجام داد.

علیرضا منصوریان نیز در خصوص شرایط تیم بزرگسالان، تیم‌های پایه و تغییرات ساختاری باشگاه و تیم مطالبی را بیان کرد. سفیر آلمان نیز با ابراز علاقه به حضور در باشگاه استقلال، بر گسترش روابط فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی بین دو کشور تأکید کرد.

در پایان ضمن اهدای هدایایی به وی ، مقرر شد سفیر جمهوری فدرال آلمان در فرصت مناسب با حضور در محل تمرین استقلال، از امکانات و تمرین آبی‌پوشان دیدن و یک مسابقه تیم را هم از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا کند.

علیرضا منصوریان - سفیر آلمان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی