بازدید 12803

آزادی گروگان درکمتر از ۸ ساعت

کد خبر: ۷۲۱۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 15 August 2017
رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان از توابع کرمان از آزادی یک فرد گروگان شده در کمتر از ۸ ساعت توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه یک گروگانگیر دستگیر شده است.
 
به گزارش آرمان، محمد فروغی از آزادی یک فرد گروگان شده در کمتر از ۸ ساعت توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه یک گروگانگیر دستگیر شده است.
 
وی در تشریح جزئیات گروگانگیری اخیر در بخش جازموریان از توابع جنوب کرمان گفت: صبح روز گذشته فردی ۶۰‌ساله از جلو باغ کشاورزی خود در شهرستان جیرفت توسط ۳ نفرآدم ربا به صورت مسلحانه ربوده می‌شود.
 
این مقام قضائی اظهار داشت: بلافاصله پس از کسب گزارش آدم‌ربایی رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم در جهت شناسایی و دستگیری گروگانگیران اتخاذ شد.
 
فروغی اعلام کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروگانگیران قصد انتقال فرد ربوده شده به استان سیستان و بلوچستان را دارند.
 
رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان خاطرنشان کرد: در اقدام بعدی و پس از یکسری کار‌های اطلاعاتی محل اختفای گروگانگیران در منطقه میاندران (روستای پنگ) از توابع بخش جازموریان مورد شناسایی ماموران پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: در نهایت طی یک درگیری مسلحانه که با تعقیب و گریز یک ساعته همراه بود، فرد ربوده شده سالم آزاد و یکی از گروگانگیران که اهل جنوب استان کرمان است دستگیر شد.
 
وی با بیان اینکه در این عملیات یک دستگاه خودروی سورای پژو ۴۰۵ کشف و توقیف شده است، اعلام کرد: دستورات قضائی لازم جهت دستگیری دو نفر دیگر از گروگانگیران که اهل سیستان و بلوچستان هستند، صادر شده است.
 
این مقام قضائی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در جهت علت وانگیزه این گروگانگیری در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت ارسال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل